مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. مرداد 1394 - 1:25   |   کد مطلب: 15341
دانشگاه صنعتی همدان با هدف تربیت و تامین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز میهن اسلامی فعالیت های علمی- آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده و به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی درحال توسعه در غرب کشور محسوب میشود.
دانشگاه صنعتی همدان

 

 

 به گزارش صدای دانشجو،دانشگاه صنعتی همدان با هدف تربیت و تامین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز میهن اسلامی فعالیت های علمی- آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده و به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی درحال توسعه در غرب کشور محسوب میشود. این دانشگاه در سال 85 با پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی مهندسی برق (کنترل) و کارشناسی کامپیوتر(سخت افزار) فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

اين دانشگاه درحال حاضر در نه رشته کارشناسي؛ برق(کنترل،الکترونیک)، کامپیوتر(سخت افزار و فناوری اطلاعات)،  مهندسی روباتیک، مهندسی مواد (استخراج)، مهندسی شیمی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، مهندسي معدن (استخراج معدن) و  هفت رشته کارشناسي ارشد  مهندسي برق(کنترل)، مهندسی برق(قدرت)، مهندسی برق(الکترونیک)، مهندسي مواد(استخراج)، مهندسی مواد(شناسایی و انتخاب مواد)، مهندسي معدن (استخراج معدن) و مهندسی شیمی دانشجو مي پذيرد.

بر اساس سیاست های راهبردی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و چشم انداز 20 ساله و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش مستمر در راستای ایجاد و توسعه رشته های مورد نیاز کشور در مقاطع کارشناسی و دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) و تجهیز آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی جزء اهداف راهبردی این دانشگاه می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار