مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. مرداد 1394 - 10:51   |   کد مطلب: 15354
معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی دانشکده رسانه فارس خبر داد و گفت: این دانشکده برای ترم مهر 94 در 5 مقطع گرایش کارشناسی و 7 گرایش کاردانی دانشجو می‌پذیرد.
دانشکده رسانه فارس

به گزارش صدای دانشجو،یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی دانشکده رسانه فارس، گفت: دانشکده رسانه فارس برای ترم مهر 94 در مقطع کاردانی در 7 گرایش شامل مترجمی زبان انگلیسی (آثار مکتوب و متون رسمی)، تبلیغات، هنرهای تجسمی (عکاسی)، عکاسی خبری، خبرنگاری، امور فرهنگی و روابط عمومی پذیرش دانشجو دارد.

وی با بیان اینکه مهرماه 94 چهارمین دوره جذب دانشجو در دانشکده رسانه فارس است، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دانشکده یک مرکز علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی است پذیرش در این مرکز از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و بدون آزمون صورت می‌گیرد.

به گفته وی، ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی برای دانشکده رسانه فارس از امروز آغاز شده و در روزهای آینده نیز زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مقطع کارشناسی اعلام می‌شود.

جبرائیلی ادامه داد: دانشکده رسانه فارس برای ترم مهر ماه 94 در 5 گرایش مقطع کارشناسی شامل مترجمی خبر انگلیسی، خبرنگاری سیاسی اقتصادی، خبرنگاری اجتماعی فرهنگی، روابط عمومی، گرایش امور رسانه و عکس خبری نیز پذیرش دانشجو دارد.

معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس، اظهارداشت: دانشکده رسانه فارس به دلیل سرمایه‌گذاری قابل توجهی که در رابطه با تربیت نیروهای متخصص و متعهد انجام داده است از محضر اساتید برجسته‌ای بهره می‌برد و پذیرش دانشجو در این مرکز نیز به صورت نیمه‌متمرکز است. بدین معنی که پذیرش در این مرکز منوط به تایید صلاحیت‌های علمی و عمومی است.

وی گفت: در ترم‌های گذشته دانشکده رسانه فارس از محضر اساتید برجسته‌ای نظیر منوچهر محمدی، عبدالله گنجی، بیژن پیروز، حجت‌الاسلام مهدی طائب، احمد نادری، تقی رستم‌وندی، علی اصغر کیا، فرهاد سلیمانی، مترجم‌زاده، رستمی درزیان، احمدی بلوطکی و دیگر اساتید شاخص عرصه عکاسی و خبرنگاری بهره برده است.

* شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه فارس

معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط اختصاصی پذیرش در دانشکده رسانه فارس عنوان کرد: برای پذیرش در دانشکده رسانه فارس، داوطلبان باید یکی از دو زبان انگلیسی یا عربی را به عنوان زبان تخصصی خود انتخاب کرده و در برنامه‌های آموزشی ویژه دانشکده در طول 4 ترم تحصیلی نیز شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین یک دوره اخلاق الهی در طول 4 ترم تحصیلی دانشجویان علاوه بر مفاد عمومی در نظر گرفته شده است که این دوره نیز از جمله شرایط اختصاصی دانشکده رسانه فارس است.

جبرائیلی اضافه کرد: در دانشکده رسانه فارس کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌ رسانه به صورت هفتگی برگزار می‌شود و همچنین چهره‌های شاخص سیاسی اجتماعی و فرهنگی کشور به صورت پیوسته به دانشگاه دعوت شده و پیرامون موضوعات روز سخنرانی می‌کنند.

* تسهیلات ویژه دانشکده رسانه فارس برای دانشجویان برتر

معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس، با اشاره به تسهیلات دانشکده رسانه فارس برای دانشجویان برتر، گفت: در این دانشکده به دانشجویان واجد شرایط بورس تحصیلی ارائه می‌شود که بر این اساس دانشجویان نخبه می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از تخفیف یا معافیت پرداخت شهریه از امکان جذب در باشگاه توانا و خبرگزاری فارس نیز بهره‌مند شوند.

جبرائیلی با بیان اینکه دانشکده رسانه فارس رسالت خود را تربیت نیروهای حرفه‌ای برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می‌داند، اظهار داشت: تاکنون تعدادی از دانشجویان برتر دانشکده رسانه فارس موفق شدند در رسانه‌های مختلف مشغول به کار شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار