مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. مرداد 1394 - 20:14   |   کد مطلب: 15359
با حضور مشاور عالی فرماندهی کل سپاه:
یادواره شهدای دانشگاه بوعلی برگزار گردید
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای دانشگاه بوعلی در هفتمین دوره خط امام (طرح ولایت94 )گفت :شما در هیچ یک از مکاتب آسمانی جز اسلام نمی توانید اجتماعی را شکل دهید که به ملکوت وصل باشد چرا که شهدا نقطه اتصال عالم خاکی به عالم ملکوت هستند.

 

به گزارش صدای دانشجو،آیین یادواره شهدای دانشگاه بوعلی همدان شامگاه امروز باهدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وزنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا با حضور سردار عروج ، وجمعی از داننشجویان طرح ولایت برگزار گردید.

سردار خسرو عروج  در مراسم یادواره شهدای دانشگاه بوعلی همدان ،  با بیان اینکه خط امام خمینی(ره) از درون به بیرون بود و کسانی که ولایی هستند از خط امام خمینی(ره) پیروی می‌کنند، افزود: امام خمینی(ره) با تبحری که در علم حصولی داشتند،  همیشه ذکر می‌کردند که این انقلاب با این جمعیت انقلابی از ما نیست، بلکه از طرف خداوند است.

وی  با برشمردن برکات معنوی شهدا بیان کرد :دشمن در عرصه عمل به نقطه ای رسیده است که می داند با مکتب امام وشهدا نمی توان به مقابله بایستد و از این رو سعی می کند گروه های شبه اسلامی را به جنگ اسلام گسیل کند .
سردار عروج با اشاره به سختیهای سه سال محاصره شعب ابیطالب افزود:دوران مبارزه امام ره شباهتهای زیادی به تاریخ پیامبر( ص) دارد .
وی در ادمه افزود امام (ره) همواره جوانان را به توصیه های اخلاقی سفارش می کرد  و براین تاکید داشت تا جوان هستید وقدرت دارید به مکارم اخلاق بپردازید.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار