مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مرداد 1394 - 8:59   |   کد مطلب: 15378
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه عده‌ای خواهان زیرپا گذاشتن نقش محوری مجلس در توافق هسته‌ای هستند ،گفت: متن توافق هسته ‌ی باید در مجلس بررسی و تصویب شود.

به گزارش صدای دانشجو،محمدحسین کره‌یی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف  با تأکید براین نکته که متن توافق هسته‌ای باید در مجلس بررسی و تصویب شود، گفت: در این روزها عده‌ای خواهان زیرپا گذاشتن نقش محوری و رأس امور بودن مجلس در توافق هسته‌ای هستند. نمایندگان نباید از وظیفه اصلی خود غافل شوند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در ادامه در واکنش به سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران گفت: اسم این شخص نفرت ذاتی را در دل تمام ایرانی‌ها ایجاد می کند. نفرتی که متعلق به یک جناح خاص نیست و بسیار جامع تر و شامل تمامی ایرانی ها است. البته موضوع زمانی جالب تر می شود که رئیس جمهور فرانسه با لحنی تحقیر آمیز نحوه برخورد ایرانی ها با فابیوس را ملاک ارزیابی ایران عنوان میکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان بجای تشویش اذهان مردم برای ایران پساتوافق، آرامش درونی ایجاد کنند، زیرا اکنون بیشتر از همیشه ایران خواهان آرامش و تعقل است. همچنین دولتمردان با موضع گیری به موقع و به جا، البته نه صرفا کلامی و لسانی جلوی لگدمال شدن عزت ملی را بگیرند.

منبع:فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار