مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مرداد 1394 - 12:06   |   کد مطلب: 15384
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جنگ افروزیها وکشتار هزاران بی گناه در منطقه وجهان خاطر نشان کرد وگفت:این کشتار وسکوت مجامع بین المللی،شورای امنیت وغیره باعث شده است که فرق ولایت الله وولایت شیطان بخوبی آشکار شود.

به گزارش صدای دانشجو،نماینده ولی فقیه ذر استان گفت: ولایت  بمعنای سرپرستی است وما افتخار می کنیم که تنها کشوری هستیم در دنیا که در زیر سایه ولایت الله هستیم چرا که بیشتر کشورها در زیر سایه ولایت طاغوت قرار دارند.
طه محمدی با اشاره به جنگ افروزیها وکشتار هزاران بی گناه در منطقه وجهان خاطر نشان کرد وگفت:این کشتار وسکوت مجامع بین المللی،شورای امنیت وغیره باعث شده است که فرق ولایت الله وولایت شیطان بخوبی آشکار شود.
ایت الله محمدی با اشاره به سخن امام( ره) در مورد تزکیه نفس گفت:امام (ره) فرمودند اگر شخص خود را اصلاح نکند جامعه را نمی تواند اصلاح کند بنابراین علم وتقوا  دو بالی است که دانشجو می تواند برای رسیدن بکمال از آن استفاده کند.

وی افزود: خود سازی این است که انسان همه عیب و نقص های فکری، عقیدتی، اخلاقی و رفتاری را از وجود خود دور سازد.

 محمدی تصریح کرد: انسان کامل انسانی است که همه رذایل اخلاقی و عیب‌ها را از خود دور سازد چرا که خداوند عیب و نقص‌های اخلاقی را در انسان نکوهش کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار