مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مرداد 1394 - 9:26   |   کد مطلب: 15402
دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر در بلاتکلیفی و ترس از عدم استخدام به سر می‌برند

به گزارش صدای دانشجو به نقل ازتسنیم،بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با صدور نامه‌ای به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نکاتی را درباره مسئله استخدام دانشجویان این دانشگاه مطرح کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی خبری بود که  بذر "امید" را در دل جوانانی با مدارک تحصیلی بالا و جویای کار کاشت.

همه می‌دانیم که دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از سال 1391 به منظور تأمین نیروی انسانی بدنه آموزش و پرورش شروع به پذیرش دانشجو معلم کرد. دانشجو معلم‌هایی که در بدو ورود به دانشگاه به استخدام آموزش و پرورش درآمده و طی دوره‌ای چهار ساله آموزش‌های لازم جهت معلم شدن را می‌گذرانند، اما متأسفانه از شروع به تحصیل دانشجویان ورودی سال 1393 این دانشگاه پنج ماه گذشته و هنوز خبری از استخدام این دانشجویان نشده و مسئولین مربوطه مقابل سؤالات مکرر دانشجویان در پاسخ‌هایی غیر رسمی زمزمه استخدام پس از گذراندن دوره چهار ساله کارشناسی را سر می‌دهند و همچنان دانشجویانی که به امید استخدام وارد این دانشگاه شده‌اند، در بلاتکلیفی و ترس عدم استخدام به سر می برند.

این تشکل دانشجویی با اشاره به دلایل صدور نامه‌ تأکید کرد: بسیج دانشجویی با همراهی دانشجویان تا گرفتن جوابی قانع کننده در توجیه استخدام نیروهایی در قالب جدید و همچنین عدم استخدام این دانشجویان، پیگیر قضیه خواهد بود و از هر اقدامی که در این زمینه در راستای وظایف جنبش دانشجویی لازم باشد فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار