مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مرداد 1394 - 8:39   |   کد مطلب: 15453
درتجمع اعلام انزجار از کودک‌کشی اعلام شد؛
استکبار ستیزی آرمان اصلی جامعه اسلامی است
حجت‌الاسلام رضوی مهر با تأکید بر این که استبکارستیزی از آرمان‌های اصلی جامعه اسلامی است، گفت: امروز دنیا با کودکانی روبرو است که با فهم و بصیرت خود فتنه های عظیم جهانی را خاموش خواهند نمود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از حوزه، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر عصر امروز در تجمع اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی کودک‌کش که در آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار شد، گفت: متأسفانه امروز شاهد سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایت های حکومت کودک‌کش اسرائیل هستیم.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که دنیای امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است ولی کاری انجام نمی دهد، تصریح کرد: چرا در آن هنگام که نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه های مختلف، مردم مظلوم فلسطین را به وحشیانه ترین شکل قتل عام می نمایند، کسی در جهان وجدان خود را بیدار نمی کند.

وی با تاکید بر این که تنها جامعه ای که امروز از رهبر، دولت و مردم آن گرفته تا کوچکترین و بزرگترین شخصیت هایش، در مقابل زیاده خواهی های این رژیم غاصب ساکت نشده و با آن مبارزه می کنند، ملت بیدار ایران است، ابراز داشت: استبکارستیزی یکی از آرمان‌های اصلی جامعه اسلامی است و انقلاب ما نیز در پی چنین جریانی شکل گرفته است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: تنها ایران اسلامی است که در مقابل جنایات های رژیم غاصب صهیونیستی خاموش نمانده است؛ متأسفانه علی رغم این که در عصر کنونی که خانواده مسلمانان در سرزمین های اشغالی مورد تعارض قرار می گیرد دنیا به ویژه کشورهای اسلامی ساکت مانده، هیچگونه اقدام قاطعی انجام نمی دهند.

حجت‌الاسلام رضوی مهر یادآور شد: قیام مسلحانه، راه پیروزی بر اسرائیل غاصب و جنایتکار بوده، رهبر انقلاب اسلامی نیز بر پایه این اصل بر مسلح شدن کرانه باختری تاکید دارند و همین امر باعث تحریک جنبش های مسلمان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی شده است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که ملت فلسطین با جهاد و شهادت برگ رزینی در تاریخ مقاومت ملت های مسلمان در مقابل هجوم و زیاده خواهی های مستکبران رقم زده و درس عبرتی برای بسیاری از ملت های خفته قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با جنایات خود، به کل بشریت توهین کرده است. متأسفانه آنها خاورمیانه را به محلی برای دفن زباله های هسته ای و آزمایشات ضد بشری خود قرار داده اند.

وی تاکید کرد: امروز دنیا با کودکانی روبرو است که با فهم و بصیرت خود فتنه های عظیم جهانی را خاموش خواهند نمود؛ حزب الله به عنوان آیینه ای برای نشان دادن موفقیت مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی، نوید بخش پیروزی نهایی بر مستکبران عالم له ویژه رژیم صهیونیستی کودک کش است.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان ایران اسلامی را نقطه امید و حیات بخش جنبش های اصیل ضد استکباری دانست.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار