مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. مرداد 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 15511
نماد حقوق بشرآمریکایی
مجسمه کودکی که با حمایت آمریکا سوخت
مقام معظم رهبری:آمريكايى‌ها خجالت نمي كشند اسم حقوق بشر را مى‌آورند. هركس ديگرى در دنيا ادّعا بكند طرفدارى از حقوق بشر را، دولتمردان آمريكا ديگر نبايد اين ادّعا را بكنند، با اين همه فضاحتى كه در كارنامه‌ى آنها نسبت به حقوق‌بشر هست.

به گزارش صدای دانشجو،مقام معظم رهبری:" آمريكايى‌ها خجالت نميكشند اسم حقوق بشر را مى‌آورند. هركس ديگرى در دنيا ادّعا بكند طرفدارى از حقوق بشر را، دولتمردان آمريكا ديگر نبايد اين ادّعا را بكنند، با اين همه فضاحتى كه در كارنامه‌ى آنها نسبت به حقوق‌بشر هست."

آری آمریکا با حمایت مالی ،سیاسی وکمک نظامی، از متحدان خود باعث می شود تا هر روز شاهد کشتار وسوزاندن کودکان وزنانی باشیم که قربانی سیاست ددمنشانه آنها می شوند.

تبعیض ها و سکوت هدفمند مجامع و سازمانهای جهانی در برخی موارد آشکار نقض حقوق بشر نتیجه پیروی از منافع و اهداف سیاسی به جای اهداف حقوقی بی طرفانه در این سازمانها است.

بنابراین در چارچوب اهداف سیاسی و منافع برخی کشورها است که سازمان ملل و شاخه های مربوطه آن در مقابل کشوری مانند ایران جبهه گیری می کنند در حالیکه به روی بسیاری از فجایع انسانی در جاهای دیگر منفعلانه سکوت کرده و به روی آنها چشم می بندند. 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار