مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مرداد 1394 - 8:35   |   کد مطلب: 15548
رییس دانشگاه پیام نور همدان در دیدار وسرکشی از اردوی جهادی دانشجویی این دانشگاه در یکی از روستاهای همدان عنوان کرد : ملاک ارزش گزاری انسانهادر روستا یی وشهری بودن ،فقر یاثروت نیست.

اکبر شاملو در گفتگو با صدای دانشجو با بیان اینکه من شهر به دنیا آمده ام وافتخار می کنم که پدرم یک روستا زاده است بیان داشت:بسیاری از نخبگان،دانشمندان وبزرگان علمی کشور ما درروستا ها متولد شده اند وحال باعث افخار  ومباهات ما هستند.

اکبر شاملو رییس دانشگاه پیام نور استان همدان  در دیدار وسرکشی از اردوی جهادی دانشجویی این دانشگاه در یکی از روستاهای همدان عنوان کرد : ملاک ارزش گزاری  انسانهادر روستا یی وشهری بودن ،فقر یاثروت نیست.
وی با بیان اینکه اگر کسی تصور کند که کت وشلواری است و از آن بچه هایی که در کوچه های روستا بازی می کنند بالاترقرار دارد،در اشتباه است  وی بیان داشت من افتخار می کنم که پدرم یک روستازاده است.
رییس دانشگاه پیام نور گفت:برای کشاورزی ارزش زیادی قائل بودم صبحها  پدرم رابه روستا می بردم  بعد برمی گشتم دانشگاه، گرچه کشاورزی در آمد چندانی نداشت اما  برای تعلق خاطر پدر به روستا همواره ارزش قائل بوده وهستم.

وی در پایان افزود:فقر واقعی در ادبیات عرفانی مانداشتن فکر است نه فقر مالی ما نمی توانیم ملاک ارزش گزاری انسانها رافقر وثروت بدانیم چرا که ما کم نداریم ثروتمندان ومتمکنینی که از لحاظ فکری در فقر هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار