مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1394 - 9:49   |   کد مطلب: 15556
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های‌ همدان:
حل مشکلات کشور در گرو توجه به ظرفیت داخلی ومردم است
مسوول بسیج دانشجویی با بیان اینکه هر کجا نظام با مشکل مواجه شد، بسیج و تشکل‌های مردمی برای نجات آن وارد عرصه شدند، گفت: کسب توفیق در عرصه داخلی و خارجی در گرو توجه به راهکار مردمی کردن آن است.

 مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در نشست خبری عنوان کرد:اگرتوفیقی در سیاست داخلی و خارجی کسب شده تمامی اینها با اتکا به قدرت مردم بوده است.
وی اظهار کرد: اگر امروز نتیجه مثبت در سیاست خارجی به دست آمده محصول سالها مقاومت نظام اسلامی در برابر طرفهای غربی بویژه در 12 سال گذشته است.
وی با ذکر اینکه اقتصاد موفق با وابستگی به غرب بوجود نمی آید اظهار کرد: برخی در سیاست اقتصادی بر این باورند که در صورت رابطه قوی با غرب، اقتصاد ایران تقویت می شود.
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاههای همدان اضافه کرد: ایران هیچگاه برای رابطه با دنیا مشکل نداشته است بلکه خوی استکباری طرف های غربی مانع از برقراری این ارتباط شده است.
وی تصریح کرد: تنها راهکار توفیق در اقتصاد اتکا بر اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان است.
فریادرس از آغاز فعالیت 60 گروه اردوی جهادی از نیمه ماه مبارک رمضان تا نیمه شهریور ماه سالجاری در مناطق محروم این استان خبر داد.
وی گفت: هدف از راه اندازی اردوهای جهادی ساخت و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است و این دانشجویان با حضور در مناطق محروم و فهم درستی از جامعه انقلابی کسب می کنند.

*رویکرد بسیج استکبار ستیزی است
وی رویکرد بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید را پیگیری مساله استکبارستیزی در قالب گفتمانی با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی پیش رو و تقویت روحیه مطالبه گری ذکر کرد.
وی گفت: در این راستا 200 نشست سیاسی و 60 کرسی آزاداندیشی در سال گذشته در دانشگاه‎ های همدان برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در سالجاری نگاه به اقتصاد استان و مطالبه گری نیازمندی های مردم در دو بخش اقتصاد و مسایل اجتماعی از اولویت های بسیج دانشجویی است.
فریاد رس گفت: رویکرد رهبری در زمینه کرسی های آزاد اندیشی فراهم کردن فضای آزادی فکری و پیگیری برنامه ها بصورت علمی است.
وی افزود: دانشجویان همدان باید فارغ از تعصبات سیاسی و جناحی با یک نگاه علمی کرسی های آزاد اندیشی را دنبال کنند.

وی تصریح کرد:
20 هزار دانشجوی در شاکله بسیج دانشگاه ‎های استان عضو هستند ودر نگاه ما امروز هرکسی تعلق خاطر به انقلاب و نظام دارد یک بسیجی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار