مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مرداد 1394 - 18:45   |   کد مطلب: 15658
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به عظمت جایگاه نظام جمهوری اسلامی در دنیا، گفت: امروز جایگاه و عظمت جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و پایداری مردم متدین در مقابل استکبار است.

 

به گزارش صدای دانشجو،آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به همدان در سوم شهریور بیان داشت: ما از کاروان دولت تدبیر و امید می خواهیم که در این سفر مشکلات همدان بویژه آب، راه آهن، صنعت و اشتغال به صورت ویژه دیده شود و مردم این تغییر را احساس کنند.

 

امام جمعه همدان روز پزشک و روز همدان را تبریک گفت و بیان کرد: امروز دنیا همدان را از ما بهتر می شناسند و این به برکت شیخ الرییس این عالم شیعه مذهب است که ما باید قدردان این دانشمند باشیم.

 

آیت‌الله طه محمدی در ادامه افزود: ما مردم باید از این پزشک نامدار حق‌شناسی کنیم.

 

وی گفت: جا دارد از ریاست علوم پزشکی و پزشکان همدان تشکر کنم چرا که هر ساله در روز پزشک جشن مفصلی برگزار می‌کنند.

 

امام جمعه همدان با بیان اینکه امسال میراث فرهنگی قصد دارد، برنامه مفصلی در این روز داشته باشد، تأکید کرد و گفت: از عموم مردم می خواهم در این برنامه حضور فعال داشته باشند.

 

آیت‌الله طه محمدی با اشاره به برگزاری کنگره عالم وارسته ملا حسین قلی همدانی در 25 سال پیش یادآور شد: در آن سال استاد ما آیت الله حسن زاده آملی به زیارت قبر شیخ الرییس آمدند و دور قبر می چرخیدند و ذکر می‌گفتند و توجه خاصی به مقام آن بزرگوار داشتند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به عظمت جایگاه نظام جمهوری اسلامی در دنیا عنوان داشت: این به برکت خون شهیدان، آرمان‌های امام و پایداری و استقامت مردم خوب و متدین کشورمان است.

 

وی همچنین به ددمنشی‌های آل سعود اشاره کرد و گفت: این رژیم سفاک روزانه میلیون‌ها دلار بمب را بر سر زنان و کودکان بی دفاع می ریزد و آبروی مسلمانان را در دنیا با این کشتارها می‌برد و مایه ننگی برای جامعه اسلامی شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار