مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. شهريور 1394 - 9:09   |   کد مطلب: 15727
آصفری در تجمع دانشجویان مقابل مجلس:
مجلس بند بند برجام را بررسی خواهد کرد
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به اینکه تجمع دانشجویان مقابل مجلس پیامی را برای دولتمردان و مجلسی‌ها دارد گفت: مجلس بند بند برجام را بررسی خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از تسنیم، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در تجمع دانشجویان مقابل مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از دانشجویان و دغدغه‌مندی آنها نسبت به مسائل کشور، اظهار داشت: ملت ایران همواره ملتی آزادی‌خواه انقلابی و استکبارستیز است و نخواهد گذاشت ذره‌ای از آرمان‌های امام و شهدا عدول شود.

وی با اشاره به اینکه تجمع دانشجویان مقابل مجلس برای دولت مردان و مجلسی‌ها پیام دارد، ادامه داد: پیام تجمع شما برای دولت مردان  و مجلسی‌ها این است که محکم و مقتدرانه در راستای توافق و عزت‌مندی انقلاب اسلامی بایستید و در این مسیر منافع و عزت ملی را مورد توجه قرار دهید. 

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه چه دولت لایحه‌ای برای بررسی برجام به مجلس ارسال کند و چه ارسال نکند، مجلس بند بند برجام را بررسی خواهد کرد، یادآور شد: باید خطوط قرمز رهبری در متن تهیه شده برجام لحاظ شود و خروجی آن باید استقلال و عزتمندی ملت ایران باشد.

آصفری تأکید کرد: به طور قطع ملت ایران و دلسوزان انقلاب اجازه نفوذ مجدد آمریکا را در نظام اسلامی نخواهند داد. مجلس ایران همچنان روحیه انقلابی‌گری و استکبارستیزی دارد و با این روحیه مسائل را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ فردی به اندازه رهبری در بحث مذاکرات هسته‌ای و سیاست خارجی دغدغه‌مند و دلسوز نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: کسانی که در سیاست خارجی کشور نقش دارند باید حساسیت‌ها و دغدغه‌های دلسوزان انقلاب را مورد توجه قرار دهند و این روحیه را در مسیر فعالیت خود مورد توجه قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به بازگشایی سفارت انگلستان در ایران، اظهار داشت: ملت ایران خاطرات بدی از رابطه کشورشان با انگلستان دارند، خاطراتی که گویای تلاش‌های این کشور برای براندازی نظام اسلامی بوده که از کودتای 28 مرداد حمایت از رژیم طاغوت، حمایت از صدام تا فتنه 88 را شامل می‌شود.

آصفری تأکید کرد: امروز که شاهد بازگشایی سفارت انگلستان در ایران هستیم، دولت باید متوجه باشد که ملت و مردم ایران اجازه نخواهند داد سفارتخانه این کشور تبدیل به جاسوسخانه‌ شود.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: مسائل و امکاناتی که برای تجهیز سفارتخانه انگلستان به ایران آمده و در فرودگاه نگهداری می‌شود باید به دقت بازرسی شود تا اگر خدای ناکرده اهدافی در تهیه این امکانات و تجهیزات وجود دارد به خوبی مشخص شود.

نماینده مردم اراک در پایان سخنان خود گفت: اگر دولت انگلستان بخواهد مجدداً رویکرد سیاسی خود را با ایران به گونه‌ای ادامه دهد که عزت و امنیت این کشور در معرض خطر قرار گیرد، قطعاً مجلس با ارائه طرحی یک فوریتی اجازه ارتباط سیاسی و فرهنگی را به دولت مردان در ارتباط با کشور انگلستان را نخواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار