مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. شهريور 1394 - 7:54   |   کد مطلب: 15745
نمایش گرافیکی محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت با معظم له، به تبیین و درک بهتر ابعاد مختلف اولویتهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و انقلابی کشور برای مردم و کارگزاران نظام کمک خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از مرصاد، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در ملاقات اعضای هیأت دولت با معظم له سخنان مهمی را در راستای تبیین خطوط و محورهای عملکردی دولت ایراد فرمودند.

ایشان در ابتدای این دیدار با شاخص و ملاک دانستن خصوصیان رفتاری و احلاقی شهیدان رجایی و باهنر، چند خصیصه مهم از این مردان بزرگ را برای دولت به عنوان سنجه و شاخص یاد کردند:

 

 

همچنین رهبر معظم انقلاب توصیه هایی را در باب دشمن شناسی و چگونگی ارتباط با مردم و اتخاذ مواضع انقلابی به اعضای هیأت دولت یادآوری و بر پایبندی مداوم به آنها تأکید کردند:

 

 

حضرت امام خامنه ای در ادامه سخنان خود با بیان کلیات و همچنین جزئیاتی از اولویت های پیش روی دولت و مسئولین نظام، محورهای مهمی را ذیل سرفرصلهای علمی، فرهنگی و اقتصادی به تفصیل بیان کردند.

 

1. حفظ شتاب علمی کشور:

 

 

2. فرهنگ:

 

 

3. اقتصاد:

 

عمده ترین نگاه رهبر انقلاب به بخش های اقتصادی که در اینفوگرافی زیر آمده است توجه ویژه به عدالت و اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد اقتصادی و برنامه های مختلف توسعه در کشور است.

 

متن کامل بیانات رهبر معظم انقلاب را از اینجا بخوانید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار