مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. شهريور 1394 - 8:41   |   کد مطلب: 15782
معاون سنجش خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی باید محور ایجاد شغل در جامعه باشند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل ازایسنا ،عباس علایی نوین: با تشکیل و تقویت شوراهای مراکز آموزش علمی – کاربردی سراسر کشورمی‌توان سطح آموزش‌های مهارتی دانشگاه را ارتقاء داده و در یک فرآیند سیستماتیک، تعامل سازنده و تنگاتنگ بین بدنه اجرایی و بدنه سیاست‌گذاری دانشگاه ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین پتانسیل بالایی در بخش صنعت، کشاورزی، فرهنگ و صنایع دستی دارد که انتظار می‌رود با همکاری مدیران استان رشته‌هایی را که در استان مغفول مانده ولی دارای تقاضاست، به سمت علمی شدن سوق دهیم.

 

وی در خصوص دغدغه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: رتبه بندی دانشگاه‌های علمی کاربردی با هدف افزایش و ارتقاء کیفیت آموزش در این دانشگاه‌ها صورت خواهد گرفت.

 

معاون سنجش خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور توضیح داد: تمامی مجموعه‌های فعال دانشگاهی در استان‌ها و در شاخه‌های مختلف مجموعا یک مجموعه و پیکره واحد است و باید به منظوراستفاده از این ظرفیت عظیم با تعامل بیشتر وارد شد و با یک برنامه ریزی دقیق و مناسب از تمامی این ظرفیت‌ها بهره برد.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار