مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. شهريور 1394 - 12:23   |   کد مطلب: 15787
باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا امیدوار است که توافق هسته‌ای با ایران، به تغییر سیاست‌های تهران و نهایتا تغییر ماهوی جمهوری اسلامی منجر شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني صداي دانشجو،انديشكده دست راستي « امریکن اینترپرایز» در گزارشی به قلم «متیو مک‌کینس» نوشته است که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا امیدوار است که توافق هسته‌ای با ایران، به تغییر سیاست‌های تهران و نهایتا تغییر ماهوی جمهوری اسلامی منجر شود.

وی در این گزارش با اشاره به تأکید مقامات معظم رهبری بر جلوگیری از نفوذ آمریکا در ایران و همچنین اظهارات مشابه مقامات ایرانی، نوشته است که است که به نظر می‌رسد سران ایران متوجه این هدف دولت آمریکا شده‌اند.

. معني سخن ايشان اين است كه دشمن ما به هيچ وجه و در هيچ حالي دست از دشمني نخواهد كشيد وهمانطور كه مقام معظم رهبري هم اشاره نمودند وجود دشمن توهم نيست بلكه واقعيت است  و دشمنان در هيچ حالي از تلاش جهت استحاله فكري و فرهنگي و سياسي كشور ما دست نخواهند كشيد و نقشه نفوذ در ايران همواره به عنوان رؤيايي  در سر دشمنانمان پرورانده شده است و دل بستن به دشمن و فكر كردن به اينكه با يك  توافق و تفاهم دشمن از دشمني خود دست خواهد كشيد يك ديد ساده انگارانه و يك غفلت خطرناك است . و توهم نبود دشمن است كه امروزه بعضي از مسئولين و مردم را تهديد مي كند و فكر مي كنند با عقب نشيني از مواضع اصولي خود مي توانيم با دشمن كنار بياييم و به دشمني ها پايان بدهيم.

 مقام معظم رهبري در بیانات‌ خود در دیدار کارگزاران نظام فرمودند :
هرچه از دشمن و توطئه‏های دشمن غفلت کرده‏ایم، بایستی از آن استغفار و توبه کنیم. این توبه به معنای توجه دادن خود، تنبه دادن به خود به معنای آگاهی و هشیاری و باز شدن چشم ماست. مدتی این جنجال را راه انداختند که شما از دشمن، زیاد اسم می‏آورید؛ توهم توطئه دارید؛ خیال می‏کنید علیه شما توطئه است. با غفلت از توطئه، مگر توطئه از بین می‏رود؟ امروز دیگر همه چیز آشکار و ظاهر شده است. آن روزی که این حرفها زده می‏شد، شاید هنوز برخی از حرفها علنی نشده بود؛ اما امروز به طور علنی اعلان می‏کنند که علیه نظام جمهوری اسلامی، علیه قانون اساسی ما، علیه ملت ما و علیه منافع ما توطئه وجود دارد. با غفلت از توطئه نمی‏توان از توطئه جان سالم به در برد. باید هوشمندانه و آگاهانه با دشمنی‏ها و توطئه‏ها آشنا شد و در مقابل آن هوشمندانه و آگاهانه و مدبرانه از خود و از منافع ملی خود و از هویت خود دفاع کرد.  دیدار کارگزاران نظام1384/08/08

همچنين مقام معظم رهبري در ديدار جديدي كه با اعضاي مجمع جهاني اهل بيت داشتند ، نظام سلطه و در رأس آن ایالات متحده امریکا را مصداق عینی و مظهر کامل «مفهوم دشمن» خواندند و تأکید کردند: آمریکا هیچ بهره ای از اخلاقیات انسانی ندارد و بدون هیچ ابائی و در پوشش الفاظ زیبا و لبخند، دست به خباثت و جنایت می زند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس، به تبیین نقشه دشمن در شرایط کنونی پرداختند و افزودند: این نقشه بر دو پایه «ایجاد اختلاف» و «نفوذ» استوار است.

خطر نفوذ و ايجاد اختلاف نقشه هاي امروز دشمنان هستند كه مي خواهند به هرقيمتي شده كشور اسلامي ايران را به زانو در آورده و مقاصد و اهداف شوم خودرا در ايران و منطقه پياده كنند. و بر همه مسئولان لازم است كه با حفظ هوشياري خود به مقابله با نقشه دشمنان پرداخته و از عزت و عظمت ملت ايران دفاع نمايند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار