مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. شهريور 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 15819
سرپرست جدید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می‌گوید برخی از مدیران دانشگاه تحت مدیریتش "به دلیل فشار کار اجرایی علاقه مند هستند که به کار اصلی خود که همان کار علمی است برگردند".

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از تسنیم،علی خاکی صدیق سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی  درباره برنامه‌هایش در این دانشگاه اظهار داشت: مهمترین برنامه من ارتقای سطح کیفی و علمی دانشگاه است و اینکه بتوانیم رتبه دانشگاه را که هم اکنون نیز جزو دانشگاه‌های برتر کشور است، از نظر علمی افزایش دهیم.

وی افزود: ارتقای محصول علمی دانشگاه از اصلی ترین برنامه‌های من در دانشگاه به شمار می‌آید.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پاسخ به سوالی که برخی رکود علمی دانشگاه را در طول سالهای گذشته مهمترین علت تغییر رئیس دانشگاه خواجه نصیر می‌دانند، گفت: ما در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در طول سالهای گذشته رکود نداشتیم، بلکه در سالهای گذشته و قبل تر از آن دانشگاه رشد علمی داشته است.

خاکی صدیق درباره تغییرات احتمالی در دانشگاه نیز گفت: برخی از مدیران دانشگاه به دلیل فشار کار اجرایی علاقه مند هستند که به کار اصلی خود که همان  کار علمی است برگردند.

وی تصریح کرد: کار اجرایی طبیعتا مورد درخواست خیلی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نیست و اغلب اساتید آن را به شکل یک کار امدادی برای دانشگاه نگاه ‌می‌کنند، لذا  برخی از افرادی که مدت زمانی در این جایگاه قرار داشته اند، جای خود را به افراد تازه نفس می‌دهند تا بتوانند بهتر به کار اصلی خود در دانشگاه که کار علمی است، بپردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اضافه کرد: اگر تغییری نیز در دانشگاه رخ دهد بر همین اساس و رویکرد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار