مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. شهريور 1394 - 19:03   |   کد مطلب: 15830
پیام مدیر حوزه های علمیه استان همدان در مورد سفر اخیر ریاست جمهوری:
اسراف وتبذیر شایسته دولت مدبر نیست
مدیر حوزه های علمیه استان همدان درپیامی ابراز امیدواری کرد در سفر های ریاست جمهوری به استانها تاحد امکان از اسراف وتبذیر جلوگیری و مطابق باآنچه شایسته یک دولت خدمتگذار ومردمی است رفتار شود.
سفر ریاست جمهوری

به گزارش صدای دانشجو،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان در این پیام ضمن گرامیداشت  هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر،این هفته را به دولتمردان وملت شریف استان همدان تبریک عرض کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام با قدردانی از حضور ریاست جمهوری،مسولین کشوری وهیات همراه در استان دارالمومنین همدان اظهار کرد:حضور ریاست جمهوری وهیات همراه قطعا برکاتی برای استان به همراه داشته و خواهد داشت  وجادارد از مردم ولایتمدار استان همدان  به خاطر حضور واستقبال گرم از ریاست جمهوری وهیات همراه تشکر کنم.

 حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی در این پیام خطاب  به تیم برنامه ریز ریاست جمهوری بیان می کند: ما انتظار داریم تیم برنامه ریز ریاست جمهوری در سفر های اتی که به استانها خواهند داشت برنامه ای را برای دیدار با بزرگان و علمای بلاد در نظر بگیرند تا از نظرات این بزرگان در برنامه های فرهنگ اسلامی وحوزه های علمیه استفاده ودر مورد نقاط ضعف وقوت آن بحث وگفتگو شود.

مدیر حوزه های علمیه همدان در این پیام متذکر می شوند از آنجاییکه حجت الاسلام روحانی خود ازروحانیون هستند انتظار می رود در سفر های آتی به این مهم توجه ویژه داشته باشند، دیدار با بزرگان وعلمای بلاد باعث می شود تا شعار ملت دولت ،همدلی وهمزبانی  تحقق پیدا کند وما باید بتوانیم در این دیدار نقاط قوت وضعف را در میان بگذاریم واگر احیانا علما وبزرگان انتقادی از مسولین استانی دارند در این دیدار ها مطرح کرده ومسایل را حل و فصل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان ابراز امیدواری کرد در سفر های ریاست جمهوری به استانها تاحد امکان از اسراف وتبذیر جلوگیری و مطابق باآنچه شایسته یک دولت خدمتگذار ومردمی است رفتار شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار