مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1394 - 3:15   |   کد مطلب: 16062
فرمانده کلانتری 15 همدان مطرح کرد
اولویت نیروی انتظامی حفظ امنیت و آسایش مردم است
فرمانده کلانتری 15 شهر همدان گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم در اولویت امور نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده کلانتری 15 شهر همدان گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم در اولویت امور نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش صدای دانشجو  از همدان، علیرضا باباعلی در جلسه تعامل و همکاری مشترک حوزه مقاومت خادم پر با کلانتری 15 به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با حضور در مساجد و آگاهی‌بخشی مردم در حوزه استحفاضی کلانتری اقدامات و عملکردها مثبت ارزیابی شده است.

وی افزود: گستره حوزه استحفاضی این کلانتری وسیع بوده و اکثر ادارات و مراکز حساس شهرستان در آن قرار دارند و یکی از مناطقی است که در مسیر عبور و مرور دانشجویان است.

فرمانده کلانتری 15 همدان با بیان اینکه حفظ امنیت و آسایش مردم در اولویت است، گفت: در نیمه نخست امسال با انجام مأموریت‌ها در سطح حوزه عملکردی خود توانسته‌ایم تعدادی اراذل و اوباش این منطقه را دستگیر و شناسنامه‌دار کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه مقابله با افرادی که با مزاحمت در آسایش مردم خلل ایجاد می‌کنند نیز تعداد بسیار موتور و ماشین توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان نیز در این جلسه با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از اعضای نیروهای مسلح در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه نقش بسزایی دارد.

هوشنگ صمدی‌مطلوب تصریح کرد: نیروی انتظامی با حضور فیزیکی و مؤثر در جامعه می‌تواند از بروز آسیب‌ها و معضلات اجتماعی پیشگیری کرده و آنها را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های مشاوره و ارتباط چهره به چهره با مردم با حضور در مساجد و محلات و رسیدگی به مشکلات آنها باعث دلگرمی مردم شده است که در این زمینه باید از کارکنان خدوم کلانتری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار