مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1394 - 0:57   |   کد مطلب: 16070
رییس دانشگاه بوعلی سینا در مورد شهید همدانی گفت:
نام و نان و سن و سال از جهاد بازش نداشت
رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت:شهید سرلشگرحاج حسین همدانی از بسیجی های مخلص امام (ره)بود و روحیاتی خاص داشت ،نام و نان ایشان را فریب نداد و سن و سال نیز از جهاد بازش نداشت ،و به سعادتی نایل شد که نصیب هر کسی نمی شود.

منصور غلامی رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجوگفت:شهید سرلشگرحاج حسین همدانی از بسیجی های مخلص امام (ره)بود و روحیاتی خاص داشت ،نام و نان ایشان را فریب نداد و سن و سال نیز از جهاد بازش نداشت ،و به سعادتی نایل شد که نصیب هر کسی نمی شود.

وی در خصوص میزبانی شهید در این مراسم گفت:ما نسبت به حاج حسین و همه ی بسیجی ها و رزمنده ها احساس دین و وظیفه می کنیم و امیدواریم همه شرکت کنندگان در این مراسم مورد شفاعت ایشان قرار بگیرند.
رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت:امید واریم روح بلند این شهید بزرگوار باعث شود که فرهنگ و مسیر جهاد و شهادت در بین جوانان اوج بگیرد و راهنمای آنها در آینده باشد.
وی خطاب به دشمنان شهید همدانی گفت:دشمنان باید بدانند که ایران پر از حاج حسین همدانی است ،چنانچه ایشان جای همرزمان شهید خود را پر کردند ،این شهادت ها و خروج از میان مردم جهادگر ایران باعث نمی شود ضعف و فتوری در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه بوجود بیاید.
وی در پایان به دانشجویان و جوانان گفت:جوانان باید قدر این معنویتی که در این شرایط پیش می آید را بدانند و آن را درک کنند و خود را با این معنویت همراه سازند تا سعادت دنیا و آخرتشان تضمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار