مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. آبان 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 16177
رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به توانمندی ها و جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه بوعلی در بین دانشگاه های کشور خواستار توجه ویژه به دانشگاه بوعلی شدند.

 به گزارش صدای دانشجو،به دنبال پیگیری های مکرر و مستمر در جهت کاهش مشکلات مالی دانشگاه، جلسه ای با حضور آقایان دکتر غلامی رئیس دانشگاه، خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل گردید.

در این جلسه غلامی رئیس دانشگاه ضمن برشمردن مشکلات و تنگناهای مالی دانشگاه، به توانمندی ها و جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه بوعلی در بین دانشگاه های کشور اشاره کردند و خواستار توجه به ویژه به دانشگاه بوعلی شدند، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ضمن برشمردن مشکلات مالی کشور در این جلسه جهت ترمیم بودجه سال 1394 و به منظور حل بخشی از مشکلات دانشگاه، دستورات لازم را صادر نمودند.

همچنین طرح "مرکز همایش های" دانشگاه بوعلی سینا که در سال 1392 از طرح های عمرانی دانشگاه حذف شده بود، مجدداً مطرح و در این زمینه جناب آقای دکتر نوبخت قول مساعد دادند که این طرح در بودجه سال 1395 دانشگاه درج گردد.

لازم به ذکر است در راستای پیگیری های انجام گرفته برای حل مشکلات مالی و رفع بدهی های دانشگاه، به اشخاص حقیقی و حقوقی، در اوایل ماه جاری جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور انجام شده بود که در آن جلسه ریاست دانشگاه گزارش های لازم را ارائه نموده بودند و آقای جهانگیری نیز قول دادند در حد امکان گام هایی را جهت رفع مشکلات مالی دانشگاه بردارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار