مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 16188
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در آئین راهپیمایی 13آبان روز ملی استکبارستیزی و در جمع اقشار مردم همدان اظهار داشت: ما گرد هم آمدیم تا پیام استکبار ستیزی را فریاد کنیم، 36 سال است شعار مرگ بر آمریکا را ملت ایران فریاد زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  صدای دانشجو،  داود گودرزی ضمن اشاره به آنکه آمریکا دشمن شماره یک ایران بوده و 62 سال جنایات آمریکا و دشمنی با مردم  ایران فراموش نشدنی است بیان داشت :  خون های ریخته شده 17هزار شهید  ترور که با حمایت  آمریکا صورت گرفته است وهمچنین بیش از سه دهه تحریم علیه آزادی خواهی و استقلال ایران خود گواهی بر این حقیقت بزرگ خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجوی کشور تصریح کرد: آمریکای امروز که ما با آن مواجعه هستیم  با آمریکای چهل سال پیش فرق نمی کند و اساس کار دولت آمریکا بر جنگ وخون ریزی و استکبار و غارت منابع ملی کشور ها بوده است.

وی ضمن بیان آنکه می بایست در مقابل استکبار و سلطه باید با تمام توان ایستاد، اضافه کرد:  آمریکا 36 سال با ملت ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحدید و تحریم و با حمایت از جنگ عراق جنگیده است و اگر امروز به پای میز مذاکره آمده  تنها گواهی  از قدرت عظیم ایران است.

گودرزی با اشاره به آنکه همواره باید در  در مقابل خواسته های آمریکا جواب نه داد، گفت اذعان داشت: امروز که ایران در اوج قدرت به سر میبرد، نفوذ معنوی ایران در کشور های منطقه بصورت واضحی قابل مشاهد است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا از طریق دوستی و نفوذ سه هدف عمده از جمله ضربه زدن به اسلام ناب محمدی، حفظ امنیت اسرائیل، و مهار کردن حرکت و مقاومت ایران را دنبال میکند.

مسول بسیج دانشجوی کشور در پایان با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا مردم ایران مبنای دینی دارد از مردم خواست تا هوشیارانه تحولات را پیگیری و رصد کرده و جلوی نفوذ آمریکا را از راه دوستی بگیرند چرا که نمیتوان از نظر افکار و عقاید مرزی بین اسرائیل و آمریکا قایل بود

گودرزی تنها راه عزت و سر افرازی ملت ایران را مبارزه با استبار و بخصوص آمریکا دانست.

پایان خبر/.

دیدگاه شما

آخرین اخبار