مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. آبان 1394 - 9:17   |   کد مطلب: 16248
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان از یادواره شهدای دانشجو و گمنام تویسرکان و نیز مسابقات ورزشی و فرهنگی به مناسبت روز دانشجود در تویسرکان خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو،  «مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: ویژه برنامه هایی برای روز دانشجو و نیز قبل و بعد از این روز براز دانشجویان تویسرکانی در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری یادواره شهدای دانشجو و گمنام و نیز مسابقات ورزشی و فرهنگی متنوع را از ویژه برنامه های خاص این روز عنوان و اظهار کرد: مهمچنین مصادف با ایام دانشجو نیز نشست های بصیرتی ـ فرهنگی متنوعی نیز در دانشگاه های تویسرکان برگزار می شود.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با اشاره به جمله از شهید بهشتی مبنی بر اینکه "دانشجو چشم بیدار است و موذن جامعه است و اگر خواب بماند جامعه را خواب میبرد"، افزود: بی تردیدی نمی توان از نقش دانشجویان در پشیبرد اهداف عالی و والای اسلامو انقلاب غافل ماند.
اردلان تصریح کرد: از این روز به همین دلیل است که مقام معظم رهبری بارها بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه و رشد علمی از سوی دانشجویان تأکید دارند.
وی عنوان کرد: رهبر انقلاب تأکید دارند تا دانشجو وارد عرصه های سیاسی شود اما سیاست زده نشود، چرا که همنی تحصیل کرده های ما هستند که فردا مدیریت نظام را در دستان خود می گیرند و می طلب تا دانشجویان با بصیریتی ویژه به شنخت عمیق آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با توجه به فلرمایشات مقام معظم رهبری که کار  فرهنگی باید دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمانها،دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت، بااعتماد بنفس و سرشار از امید سازد، تصریح کرد: به این دلیل بیج دانشجویی سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در همه عرصه ها به دنبال نهادینه کردن رحیه انقلابی در بین دانشجویان است.
اردلان افزود: برگزاری اردوهای جهادی، اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور، همکاری با بسیج جامعه پزشکی در دستگیری از مناطق محروم جامعه بخشی از حرکت های فرهنگی و سازندگی بسیج دانشجویی است.
وی با تأکید بر اینکه  دانشجوی خط ولایت هیچ گاه زیر بار هیچ ظلم و نفوذی از سوی استکبار نمی رود، گفت: نفوذ ناپذیر بودن و ایستادگی در برابر دشمنان نظام از ویژگی های بارز دانشجوی خط ولایت است.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار