مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آذر 1394 - 8:15   |   کد مطلب: 16302
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع "رابطه با آمریکا یا تکیه بر ظرفیت ها" خبر داد.

میلاد جعفرپور در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجوگفت: با توجه به این که بحث رابطه با آمریکا بحث روز جامعه ما محسوب می شود از این رو لازم دیدیم که یک کرسی آزاد اندیشی دانشجویی با این موضوع در دانشگاه برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها از مطالبات جدی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها می باشد که متاسفانه تاکنون جامعه دانشگاهی به خوبی به آن جامه عمل نپوشانده است.

جعفرپورابراز امیدواری کرد: برگزاری این گونه برنامه ها می تواند به ایجاد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه ها و تربیت نیرو متعهد دانشگاهی کمک کند.

وی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر تمام همت خود را برای پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه ها به کار می گیرد. خوب است که تمامی دانشگاهها مطالبات رهبری از جامعه دانشگاهی را به طور جدی پیگیری کنند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: این برنامه با حضور چهار نفر از دانشجویان دانشگاه در قالب دو گروه موافق و مخالف برگزار می شود. دانشجویان قیاسوند و نصیری در گروه موافقان و دانشجویان نیاسی و شهبازی در گروه مخالفان رابطه با آمریکا به بیان دیدگاه های خود خواهند پرداخت. همچنین آقای محمد موسی زاده دانشجوی همین دانشگاه مجری این برنامه خواهد بود.

جعفرپور اشاره کرد: این برنامه در روز دوشنبه دوم آذر ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه ملی ملایر از ساعت 14 شروع خواهد شد که ورود برای عموم دانشجویان تمامی دانشگاهها آزاد می باشد.

انتهای پیام/ح.م.ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار