مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 16334
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری همایش شکوه هجرت ویژه برنامه اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه های همدان در دانشگاه آزاد خبر داد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تمهیدی در گفتگوبا خبرنگارصدای دانشجو گفت: برنامه اختتامیه اردهای جهادی دانشگاه های همدان تحت عنوان شکوه هجرت در روز چهارشنبه چهارم آذر در سالن شهید عباسپور این دانشگاه برگزار خواهد شد.
تمهیدی گفت: هر ساله این برنامه  بعد از اتمام اردوهای جهادی در دانشگاه های استان همدان برگزار می شود مهمترین هدف از برگزاری این مراسم تبعین نقش کار جهادی در کمک رسانی به مناطق محروم است.
وی گفت: مجری این برنامه معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان می باشد که امسال  فرصت میزبانی به دانشگاه آزاد اسلامی همدان داده شده است. این برنامه با حضور مسوولین استانی برگزار خواهد شد.

تمهیدی گفت: در این مراسم تقدیر از اردوهای جهادی نمونه استان و تشریح برنامه های اردو های جهادی در سالی که در آن هستیم توسط مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان انجام می شود.
این جهادگر بسیجی ابراز امیدواری کرد: با ترویج هر چه بهتر اردوهای جهادی تعداد بیشتری در دانشجویان علاقه مند به حضور در مناطق محروم برای خدمت رسانی خواهند شد. 

وی افزود:از آنجا که دانشجویان ما مدیران و مسولین فردای کشور خواهند بود شناخت هر چه بیشتر دانشجوها از قشر محروم باعث می شود ارتباط مدیران آتی کشور با مردم مستضعف قطع نشود.  قطعا این اردوها شرافتمندانه تر از تورهای اردویی به اروپا هست که هدفی بجز تشویق دانشجو برای خروج از کشور را دنبال نمیکند.
این دانشجویی بسیجی گفت: گروه جهادی نسیم مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد که اولین گروه جهادی  فعال در سطح دانشگاه های استان همدان می باشد از سال 1386 فعالیت خود را در روستاهای محروم آغاز کرده است.  امسال نیز گروه جهادی نسیم مهاجر فعالیت خود را در روستاهای سناج و طاوه شهرستان فامنین در محور های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، سلامت و فرهنگی برگزار کرد. در این اردو 60 دانشجوی برادر حضور داشتن و مدت زمان اردو 18 روز کاری طول کشید.
تمهیدی گفت: سخنرانان این برنامه آقای دکتر قدیانی رییس اسبق سازمان بسیج دانشجویی کشور، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان و آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان   طیب فریادرس مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خواهند بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار