مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. آذر 1394 - 9:12   |   کد مطلب: 16446
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: امروزه مهمترین اولویت دنیای استکبار نفوذ است که این نفوذ ابعاد متفاوت و گسترده ای دارد.

به گزارش صدای دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به برنامه ریزی دقیق دنیای استکبار جهت نفوذ ، اظهار کرد: نفوذ دشمن بر علیه انقلاب اسلامی ابعاد مختلفی دارد از جمله رسانه ، علم ، فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد ، فکر و ... است که امروزه مهمترین آن نفوذ بر مدیریت کلان کشور است .

محمد صادق تمهیدی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار که اتم آن آمریکا است امروزه با برنامه ریزی های متداوم و بسیج کردن دستگاه های اطلاعاتی و پژوهشی و تمام توان خود به دنبال رخنه کردن بر سطح عالی مدیریت انقلاب هستند که از راه نفوذ در رسانه ها و بعضی از احزاب که قارچ گونه به وجود آمده اند در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه  جریان بیدار دانشجویی اولویت خود را آموزش و روشنگری دانشجویان جهت مقابله با نفوذ دنیای استکبار می دانند افزود: تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در تاریخ 26 آذر ماه دومین همایش افسران جوان جنگ نرم را با شعار مقابله با نفوذ برگزار می کنند  در این همایش مباحث فرصت ها و تهدید های شبکه های اجتماعی ، دشمن شناسی و اخلاق تشکیلاتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: از مصادیق نفوذ دشمن در فرهنگ انقلاب اسلامی؛عادی سازی اشرافی گری ، کم رنگ کردن روحیه ایثار و شهادت در میان مردم ، کم رنگ کردن پیشرفت های انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات، رخنه در رسانه های مکتوب و غیر مکتوب  و راه پیدا کردن به شاکله مدیریت انقلاب اسلامی است.

تمهیدی افزود: دانشجویان انقلابی در سطح دانشگاه ها که به تعبیر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) جوانان مومن انقلابی فعال در سطح دانشگاه ها هستند با حضور و آموزش های متداوم و روشنگری در سطح مردم کاری می کنند که دشمنان این آرزو ها را به گور ببرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان امروزه به دنبال دخالت و نفوذ در دو انتخابات آتی هستند که توصیه ما به جنبش های دانشجویی هوشیاری هر چه بیشتر است که مورد هجمه و دخالت عناصر داخلی و خارجی جهت پیشبرد اهداف دشمنان قرار نگیرند.

وی در در پایان عنوان کرد : تنها دستور کار تشکل های انقلابی دانشگاه ها امروزه عمل کردن به فرامین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ حزب و جریانی که به  آرمان ها انقلاب مقید نباشند حمایت نمی کند بلکه درصدد شفاف کردن عملکرد این گونه جریانات در نزد مردم هم می باشد.

 

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

آخرین اخبار