مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. دى 1394 - 8:21   |   کد مطلب: 16589
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر به دست رژیم آل سعود، گفت: متأسفانه «سیاست لبخند» دستگاه دیپلماسی در سیاست خارجی جز پررویی رژیم آل سعود نتیجه دیگری نداشته است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر به دست رژیم آل سعود، اظهار داشت: آل سعود یک بار دیگر وحشی‌گری و بربریت خود را با اعدام شیخ نمر به جهان اسلام نشان داد. جنایات آل سعود در حق مردم سوریه و یمن و امروز نسبت به شیعیان عربستان فراموش نخواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی پشتوانه شیعیان و مسلمانان مستضعف جهان است اما دولت و وزارت خارجه سیاست خارجی خود را طبق این اصل هماهنگ نمی‌کنند.

این استاد دانشگاه ضمن انتقاد به انفعال دستگاه دیپلماسی در سیاست خارجی، اظهار داشت: سیاست لبخند، مماشات و دست دادن با شیطان بزرگ باعث شده است که دشمنان شیعیان و مسلمانان مستضعف جهان از جمله آمریکا و نوکر آن وهابیت و رژیم آل سعود جرأت گستاخی پیدا کنند.

چلداوی تصریح کرد: اگر دولت در حادثه منا جدیت به خرج می‌داد، امروز این عربستان نبود که اینگونه نسبت به مسلمانان گستاخی کند. «سیاست لبخند» پررویی آل سعود را نتیجه داده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در پایان خاطرنشان کرد: قطعا آل سعود هزینه این جنایش را پرداخت خواهد کرد و قطعا مایه سرور ما خواهد شد. بربریت آل سعود در اعدام شیخ نمر نمایان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار