مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1394 - 11:06   |   کد مطلب: 16928
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «حافظان انقلاب» گفت:ا مروز عکس فرمانده شجاع شما سردار سلیمانی روی سینه رزمندگان سوری و عراقی قرار دارد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «حافظان انقلاب»، که در مصلی تهران در حال برگزاری است گفت: باید از مکتب شهدا درس گرفت تا‌ انقلاب را به انتها برسانیم. پیروزی شکوهمند مردم‌ ما در سال ۵۷ مدیون بازگشت به قرآن است.

وی افزود:سالها از ظهور اسلام‌ گذشته و شهدا به ما یاد دادند که باید حقیقت شعائر اسلام را یاد گرفته و‌ در زندگی هایمان پیاده کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدا عمل به قرآن را به ما یاد داه‌اند ادامه داد: قرآن به ما می‌گوید انسان باید در صراط مستقیم قدم‌بردارد، در جامعه گروهی مغضوب علیهم و‌ گروهی ضالین هستند. قرآن انسانها را تقسیم‌بندی می‌کند؛ متقین، منافقین و کافران از انسانهای اشاره شده‌ی قرآن هستند.

 

نقدی در ادامه افزود: در همه جامعه بشری دو‌جربان حق وباطل وجود دارد. پیشرفت‌ها و‌ عبور از تباهی در گرو مبارزه حق با باطل است. هرچند که این‌ مبارزه سختی‌هایی دارد ولی در عوض نتایج شیرینی را در دنیا و آخرت برای اهل مبارزه به جا می‌گذارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه انسانهایی که تن به حقیقت ندهند زیر بار ظلم له خواهند شد اظهار داشت: کم آوردن مال، تهدید جان و‌ دادن دسترنج ها از جمله خطرات راه حق است. این دنیا محل گذر است و آزمایش بارها و‌ بارها تکرار می‌شود. بسیاری از انسانها از حقیقت فرار کردند و‌ زیر بار ذلت زندگی کردند. مبارزه با باطل و‌ ایستاگی و جهاد از سیره تمامی پیامبران است. انسانی که دنبال تعالی و‌ رستگاری است از مبارزه فرار نمی‌کند، این‌مبارزه در قرآن‌ تایید شده و‌ در انتهای آن یا رسیدن به مقصود است یا شهادت.

 

وی  با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران برای سیاست دنیا تعیین تکلیف می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: می‌گویند با دیپلماسی باید حقمان را بگیریم، دیپلماسی که فضا را برای امتیاز گیری بیشتر دولت فراهم‌ می‌کند آیا دیپلماسی لیاقت است؟ کسی که در اوج‌ مذاکرات می‌گوید که اگر آمریکا دکمه‌ای را فشار دهد نیروهای مسلح ما از بین‌می رود ایا دیپلمات لایق است؟ در اوج سختی‌ها می‌گویند آب خوردنمان به دست غرب است ایا این نشان از لیاقت است؟

 

در حال تکمیل...

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار