مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 16931
نشست مشترک مدیرکل سازمان آموزش‌ و پرورش با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان درباره برگزاری مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، نشست مشترک مدیرکل سازمان آموزش‌ و پرورش با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان درباره برگزاری مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان در این نشست که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، گفت: باید تعامل خوب و مشترکی با آموزش‌ و پرورش برقرار کنیم تا بتوانیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان را به‌عنوان برند معرفی کنیم.

 

سعید جامه بزرگی افزود: خیلی‌ها هنوز پتانسیل‌ها و ظرفیت استان همدان را باور ندارند و حتی خبر ندارند که فاصله همدان تا تهران تنها ۳ ساعت است و این فاصله کم باید موجب رونق گرفتن استان همدان شود.

 

وی تأکید کرد: امکانات کارگاهی و آزمایشگاه‌های واحد همدان در نوع خود بی‌نظیر است و می‌تواند در ایجاد برند دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مؤثر واقع شود..

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: واحد همدان این توانایی را دارد که در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با سازمان آموزش و پروش تعامل دوسویه مثبت ایجاد کند.

 

مدیرکل سازمان آموزش‌ و پرورش استان همدان نیز در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد و من در جلساتی که با استاندار همدان داشته‌ام به این نکته تأکید کرده‌ام.

 

عبدالرضا فولادوند افزود: باید توجه داشت که صرف داشتن زیرساخت‌ها، امکانات و تأسیسات کافی نیست، بلکه از آن مهم‌تر کاربردی کردن و استفاده برنامه‌ریزی‌شده و دقیق و اصولی از این تأسیسات است که نباید از آن غافل بود.

 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان را منحصربه‌فرد دانست و افزود: شرایطی به وجود آید که دانش آموزان سراسر استان امکان بازدید از این مجموعه‌ی دیدنی و فوق‌العاده را پیدا کنند و با گوشه‌ای از فرهنگ تاریخی غنی و سرشار از خلاقیت ایران عزیز آشنا شوند.

 

وی تأکید کرد: «آموزش‌ و پرورش تمایل دارد در حوزه کلاس‌های ضمن خدمت اقدام به برون‌سپاری کند و آنچه برای ما اهمیت دارد کیفیت آموزش‌ها و امکانات ارائه‌ شده است.

 

فولادوند تصریح کرد: اینکه بعضی افراد مراجع آموزشی غیردولتی را با عنوان‌هایی چون ایجاد شکاف طبقاتی، طرد و نفی می‌کنند قابل‌قبول نیست؛ چراکه با رشد مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های دولتی فرصت بیشتری پیدا می‌کنند تا با تمرکز بیشتر به قشر آسیب‌پذیر جامعه خدمت‌رسانی کنند.

 

وی ابراز امیدواری کرد که مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و اداره کل آموزش پرورش با برگزاری جلسات مشترک در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به تبادل‌نظر و انتقال تجربیات بپردازند و این هم‌افزایی درنهایت به نفع مردم استان همدان تمام می‌شود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار