مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 21:29   |   کد مطلب: 16944
کارشناس معاونت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از انتقال دبیرخانه جشنواره رضوی به دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.

 

به گزارش صدای دانشجو، علیرضا اکبری، کارشناس معاونت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، از انتقال دبیرخانه جشنواره رضوی به دانشگاه بوعلی سینا خبر داد.

 

اکبری در ادامه درباره جشنواره رضوی افزود: جشنواره رضوی یک جشنواره فرهنگی هنری است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است و تقریبا در تمامی بخش‌های فرهنگی و هنری فعالیت می کند که هر بخش دانشجویان و مخاطبین خاص خود را دارد.

 

کارشناس معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی در ادامه افزود: دکتر عروتی موفق به عنوان دبیر علمی این جشنواره، علیرضا اکبری به عنوان دبیر جشنواره و امین رجایی به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب شده اند.

 

اکبری درباره زمان برگزاری جشنواره گفت: هنوز تاریخ دقیق برگزاری جشنواره مشخص نشده است اما با توجه به اینکه اختتامیه کشوری جشنواره قرار است در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار شود باید این بخش از جشنواره تا قبل از 15 اردیبهشت ماه برگزار شود که به احتمال زیاد در اواخر فروردین ماه جشنواره در همدان برگزار شده و منتخبین برای اختتامیه کشوری معرفی خواهند شد.

 

اکبری افزود: امسال بخش های مختلف جشنواره به استان های مختلفی جهت برگزاری ابلاغ شده است؛بنابراین استان های مختلف افتتاحیه و اختتامیه های مخصوص به خود را دارند و تجمیع آرا در جشنواره کشوری که در مشهد برگزار می گردد، صورت می پذیرد.

 

وی در پایان گفت: بخش هایی که دانشگاه بوعلی سینا برگزاری آن را به عهده گرفته است و به عنوان دبیرخانه انتخاب شده است، بخش های ادبی و سفرنامه می باشد که دانشجویان کل کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار