مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1394 - 20:03   |   کد مطلب: 16974
دانشگاهیان پابه پای سایر اقشار از جامعه در راهپیمایی امروز همدان حضور داشتند.

به گزارش صدای دانشجو از حاشیه راهپیمایی امروز، نظرات دانشگاهیان در مورد پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را جویا می شویم.

دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان: مردم در 22 بهمن امسال مثل سالهای گذشته بلکه پرشورتر آمدند و پیام شان این است که این انقلاب  هنوز گرم و پرشور در سینه های مردم زنده است و هیچ حادثه ای و جریان مخالفی بخصوص در بحث های بین المللی نمیتواند مردم را از انقلاب جدا بکند.
 

بابا زاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان: حضور گرم و پرشور مردم در هوای سرد نشان از ولایتمداری و روحیه انقلابی مردم ایران دارد و مردم نشان دادند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند و هرگز اجازه نخواهند داد بیگانگان و به خصوص آمریکا به سرزمین ایران اسلامی کوچکترین تعرضی کند.

 

صادق تمهیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان: همه مردم در این هوای سرد  با تمام مشکلاتی که داشتند آمدند و نشان دادند که هرچقدر هم داخل کشور با مشکلاتی  مواجه باشیم، مردم همواره حامی انقلاب هستند.

 

محمد مهدی فرجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان: امروز تجدید میثاق آحاد مردم با امام و شهدا و ولی امر مسلمین امام خامنه ای هست. این حضور نمایش قدرت اتحاد مردم هست تا نشان دهند در سخت ترین هم ملت دست از آرمان های خود برنمیدارند و اهداف کور دشمنان داخلی و خارجی را به شکست می کشانند.

 

مرادی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بوعلی: حضور مردم نشان گر بیعت دوباره با انقلاب و آرمان های انقلاب است و همچنین نشانه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر قدرت های جهانی است.

انتها پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار