مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. بهمن 1394 - 11:51   |   کد مطلب: 16992
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از برپایی "کافه انتخابات" در دانشگاه صنعتی همدان خبر داد.

ایمان خرمی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در نظر دارد در ایام منتهی به انتخابات 7ام اسفند ماه "کافه انتخابات " را در دانشگاه برپا نماید.
وی گفت: هدف از اجرای این برنامه در مرحله اول ایجاد انگیزه در دانشجویان مبنی بر حضور حداکثر ی در انتخابات و همچنین ایجاد بصیرت لازم برای انتخاب نماینده اصلح هر کدام از انتخابات پیش رو می باشد.
خرمی گفت: کافه انتخابات از تاریخ 24 بهمن شروع و  تا 6 اسفند در لابی دانشگاه برگزار می شود. از دیگر اهداف این برنامه آشنایی دانشجویان با کاندیدای مجلس و خبرگان رهبری و مطلع شدن از اهداف و برنامه های آنان می باشد.
وی در خصوص برنامه های درون کافه انتخابات گفت: در کافه انتخابات، پخش کلیپ، نشست های دانشجویی سیاسی، تریبون های ازاد، دیوار نویس انتخاباتی، میز نشریات، چای با طعم سیاسی، سخنرانی نمایندگان، اخبار روز انتخاباتی کشور و استان و برنامه هایی از این دست وجود دارد.
خرمی در خصوص چرایی نام گذاری کافه انتخابات گفت: در این برنامه ما از قسمت های متفاوتی استفاده میکنیم و این لفظ کافه به این دلیل هست چون در کافه هم چیزهای متفاوتی وجود دارد.
انتها پیام/م
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار