مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1394 - 0:11   |   کد مطلب: 17073
قائم‌مقام جمعیت رهپویان افزود: حالا چرا ما میگوییم نهضت انصراف باید راه بیافتد؟، یعنی یک عده حقشان بگذرند؛ بذرگواری کنند، تاریخ تهران نشان داده است رقابت بین دو لیست اصلی است و لیست های فرعی همیشه رای شکنی می کنند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران،

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران درباره اظهارات تعدادی از نمایندگان مبنی بر انصراف افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان نیستند، گفت: طبیعتا هر کس کاندید میشود حق طبیعی دارد رقابت کند، آن بحثی که آقای حداد انجام میدهد که ما نیز داریم یک توقع اصولگرایانه است. چون رقابت ما با اصلاح طلبان یک نزدیک است.

وی ادامه داد: امروز ما در منطقه و داخل کشور چالش های سنگینی داریم، مجلس نقش مهمی در حل این چالش ها دارد؛ اگر این پایگاه دست واگرایان بیافتد، یک فاجعه سیاسی برای کشور رخ می دهد، در شرایطی که ما در سال آینده قیمت نفت ما به صفر می رسد، منطقه در شرف جنگ جهانی است. و نا امنی دارد منطقه را نابود می‌کند. که این موضوع نقش مجلس انقلابی و همگرای با رهبری را بسیار مهم می کند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان افزود: حالا چرا ما میگوییم نهضت انصراف باید راه بیافتد؟، یعنی یک عده حقشان بگذرند؛ بذرگواری کنند، تاریخ تهران نشان داده است رقابت بین دو لیست اصلی است و لیست های فرعی همیشه رای شکنی می کنند.

سروری تصریح کرد: وقتی این چنین است ما یک لیست اصلی داریم، افرادی که در لیست نیستند و حتما خیلی از آنها شایسته تر باشند اما به هر دلیلی در لیست نیامدند، باید با لیست اصولگرایان رقابت کنند، ما مواجه میشویم با یک رقابت درون گفتمانی، رقابت های درون گفتمانی حتما به نقع طرف مقابل است، یعنی آنهایی که با ما رقابت می کنند به مجلس نمی روند اما باعث می شود یک عده از ریسمان بیافتند.

عضو شورای شهر تهران با ذکر یک درخواست از اصولگرایان گفت: ما الان از دوستانمان این تقاضا را داریم، و به آنها می گوییم شما برحق، شما شایسته تر و بهتر، اما ما از شما درخواست می کنیم شما بیاید بخاطر انقلاب و مطالبه رهبر انقلاب رقابت های درون گفتمانی را به برون گفتمانی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: نهضت انصراف یعنی نهضت ایثارگری، برای پیروزی جریان و پیروزی خط امام و رهبری و ثبات و امنیت کشور، بخاطر همین است که به نظر من این لیست یک لیست بسیار قوی، مناسب و گره گشا برای مجلس است.

سروری در پایان نیز گفت: ما حدود 200 شخصیت قدرتمندی که هر کدام شایسته حضور در لیست را داشتند، داریم، که این در حالی است که ما فقط 30 صندلی داشتیم، 170 نفر دیگر را چه کار کنیم؟؛ به همین دلیل ما فکر میکنیم که این 170 نفر باید نهضت ایثارگری راه بیاندازند.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار