مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1394 - 20:16   |   کد مطلب: 17076
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر از توقیف 2 ماهه ﻧﺸﺮﯾﻪ "ﻭﯾﺒﺮﻩ" این تشکل توسط دانشگاه خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت، چاپ و نشر ﻧﺸﺮﯾﻪ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی "ﻭﯾﺒﺮﻩ" به دلیل ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ از دولت و سیاست های دولت، بدون ارائه توضیح توسط مسئولین دانشگاه ﺁﺯﺍﺩ ملایر ۲ ماه است که متوقف شده است.

وی گفت: این نشریه با توجه به این که در هر سری چاپ هفتگی با توزیع بالای هزار نسخه از آن در دانشگاه آزاد ملایر ادامه به فعالیت میداد در دومین سری چاپ خود توسط مسئولین دانشگاه آزاد متوقف شد در صورتی که این نشریه ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻣﺠﻮﺯ از بسیج دانشجویی ﻭ دانشگاه است.

وی ادامه داد: بهانه ﺭﯾﺎﺳﺖ دانشگاه آزاد ملایر جناب آقای ﺩﮐﺘﺮ جاوید در مورد توقف فعالیت نشریه، عدم مشخص شدن اعضای کمیته نظارت بر نشریات در دانشگاه آزاد ملایر می باشد در صورتی که برای مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر و هیئت تحریریه نشریه ویبره به وضوح روشن است که انتقادهای موجود در این نشریه به دولت و سیاست های آن دلیل اصلی مخالفت بر ادامه فعالیت نشریه ویبره می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر ﺍﻇﻬﺎﺭ داشت: ﻣﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﺎﺭ این هستیم که ریاست دانشگاه آزاد ملایر با توجه به ﺷﻌﺎﺭ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مبنی بر آزادی انتقاد ﺩﻻﯾﻞ و مواضع خود را نسبت به عدم صدور مجوز چاپ نشریه ویبره روشن ﺳﺎﺯﺩ.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار