مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1394 - 23:01   |   کد مطلب: 17091
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: کارنامه اقتصادی حزب کارگزاران برای همه عیان است به همین دلیل جریانی که سابقه خوبی در حوزه اقتصاد نداشته در زمینه حل مشکلات اقتصادی هم حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، ماهره عزیزی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت، با اشاره به لیدری کرباسچی در جریان اصلاحات گفت: امروز اقتصاد از حیاتی‌ترین مسائل جامعه ماست، بنابراین انتظار می‌رود که گروه‌ها و جریان‌های سیاسی گروهی از اقتصاددانان خبره را در تیم خود داشته باشند که این مسئله نشان دهنده میزان مردمی بودن و دلسوز بودن آن گروه نسبت به جامعه است.

وی افزود: کرباسچی دارای محکومیت قضایی در زمینه فساد مالی است و با این حال می‌بینیم که حضور پررنگی در فعالیت‌های انتخاباتی جریان اصلاحات دارد.

عزیزی تاکید کرد: کارنامه اقتصادی حزب کارگزاران برای همه عیان است. به همین دلیل جریانی که سابقه خوبی در حوزه اقتصاد نداشته در زمینه حل مشکلات اقتصادی هم حرفی برای گفتن ندارد.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: جریانات اصلاح‌طلب با حضور امثال کرباسچی در بین خودشان علنا اعلام می‌کنند که بیش از آنکه به فکر حل مسائل اقتصادی کشور باشند به فکر سیاسی بازی‌های حزبی و تصاحب خانه ملت به هر قیمتی است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار