مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1394 - 9:02   |   کد مطلب: 17157
در بیانیه جمعی از دانشجویان انقلابی ملایر آمده است «جریانی با خرید رأی مردم، با پول‌های کثیف سعی در کسب پول دارد؛ نمایندگان این جریان را باید شناخت و طرد کرد».

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‎های ملایر با صدور بیانیه‏‌ای مطالبی را به جامعه گوشزد کردند.

در این بیانیه آمده است، « هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن را باید جدی گرفت، ما معتقدیم دو جریان در این برهه از زمان قصد نفوذ به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را دارند که نفوذ این جریان‌ها، ارزش‎های انقلاب چون عدالت، احقاق حقوق محرومین، استقلال، آزادی و استکبارستیزی را تهدید می‌کند».

در ادامه آمده است «جریان اول، جریانی است که با خرید رأی مردم، با پول‌های کثیف سعی در کسب رأی دارد؛ نمایندگان این جریان را باید شناخت و طرد کرد. کسانی‌ که با پول‎های چندصدمیلیونی و چندمیلیاردی پای در عرصه انتخابات گذاشته‎اند، اینها دلسوز مردم و محرومین نیستند. اینها افرادی کاسب‎کارند که نمایندگی مجلس را فرصتی برای کسب درآمد از طریق کسب قدرت می‎دانند».

در بخش دیگری از بیانیه می‎خوانیم «خطر این جریان و افراد را برای سرنوشت کشور، انقلاب و جوانان باید جدی گرفت، اینها مصداق همان دستمال‌های کثیف‌اند که با آنان نمی‎شود شیشه‌های کثیف فساد اقتصادی را پاک کرد. این‎ها قانونی تصویب نخواهند کرد که نتیجه‎اش احقاق حق ما مردم محروم باشد، بلکه به دنبال استفاده از رانت‎هایی برای جبران پول‎های هزینه شده خود خواهند رفت. افرادی که سفره‎های رنگین خود را در ایام انتخابات پهن می‎کنند و با دادن پول و هدایایی، مردم و گروه‎ها را مورد لطف با منت و چشمداشت خود قرار می‎دهند، از مصادیق بارز این جریان هستند».

در ادامه می‎خوانیم«جریان دوم، جریانی است که جز به منافع حزبی و باندی خود نمی‎اندیشند. استقلال، امنیت، اقتصاد، آرامش و منافع ملی کشور را قربانی منافع حزبی خود می‎کنند. به دشمن، گرا می‎دهند که هم‌اینک زمان تحریم و فشار اقتصادی است، چنانچه بعد از فتنه 88 چنین کردند. از فرصت حضور دشمن در مرزهای جمهوری اسلامی استفاده کرده و رهبری نظام را تهدید کردند تا سهم‎خواهی حزبی کنند».

در بخش پایانی می‎خوانیم «اینان حضور آمریکا در کشورهای همسایه ایران را چماقی بر سر ولایت فقیه کردند تا خواسته‎های جناحی خود را محقق کنند و به اصطلاح خود جام زهر به رهبری نظام بنوشانند؛ چنانچه در مجلس ششم 127 نفر از نمایندگان چنین کردند. این جریان نیز حضورش در مجلس تهدید استقلال و امنیت کشور است این افراد به دنبال احقاق حقوق مردم و محرومین نبوده و نیستند و صرفا منافع حزبی و جناحی خود را به پیش می‏‎برند و چنانکه با نگاهی به سوابق حضور چنین افرادی در مجالس پیشین مشهود است وقت خود را جز به سیاسی‌کاری نخواهند گذراند و از آتش آنان آبی برای شسته شدن محرومیت از چهره شهر ملایر گرم نخواهد شد و امنیت کشور را به مخاطره خواهند انداخت».

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار