مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 17159
مجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم اعلام کرد از لیست مورد حمایت جامعه مدرسین حمایت کرده و حضرات آیات موسوی اصفهانی و محمدی را به عنوان کاندیدای مورد تأیید خود در حوزه انتخابیه استان همدان معرفی می‌کند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، مجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم بیانیه‎ای را در خصوص انتخابات خبرگان رهبری صادر کردند.

در این بیانیه آمده است «طلوع انقلاب اسلامی ایران و قامت برافراشته آن لرزه‌ای مهیب بر سلطه دیکتاتوری جهان انداخت و نویدبخش ظهور عدالت و احترام به آرمان و عقاید در زنجیر شده ملت‌های مستضعف جهان بود. همین نکته بود که نظام شیطانی لیبرال را واداشت تا ملت ایران را در زیر سنگین‌ترین هجمه‌ها قرار دهد که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد. از ترور و نفوذ گرفته تا جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی».

در ادامه بیانیه می‎خوانیم «این همه دشمنی، برگشته از همان روحیه استکباری غرب است که تا زمان حاکمیت این روحیه، دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز ادامه خواهند داد. امروز آرمان‌های ایران که برخاسته از اسلام ناب محمدی است و بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، سرلوحه مطالبات همه جریانات عدالت‌خواه جهان است. ملت ایران نیز که در فقدان آن امام راحل با مقام معظم رهبری بیعت کرده است، با عزمی راسخ و در سایه رهبری حکیمانه ایشان بر ادامه آن آرمان‌ها استوار و ثابت است».

در بخش دیگری از بیانیه آمده است «یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی، احترام به نقش مردم در انتخاب سرنوشت کشور خود است که مهم‌ترین عرصه این حضور، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. بی‌شک مجلس خبرگان نقش حیاتی و اثرگذاری در ساختار نظام دارد. حساسیت مسئولیت این مجلس و تأثیر عمیق و گسترده آن در سرنوشت نظام اسلامی و آینده آن، به حدی است که معمار بزرگ انقلاب این مسئولیت را در «رأس همه مسئولیت‌ها» قلمداد کرد و هشدار دادند که «کوچک‌ترین سهل‌انگاری و مسامحه و کوچک‌ترین اعمال نظرهای شخصی و خدای نخواسته تبعیت از هواهای نفسانی که ممکن است این عمل شریف الهی را به انحراف کشاند، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ را به وجود خواهد آورد»، بر این اساس هرگونه تسامح و سهل‌انگاری در انتخابات «امنای امت» نتیجه زیان‌باری را به وجود خواهد آورد».

در ادامه بیانیه آمده است «در پی درخواست مکرر مردم شریف استان مبنی بر معرفی کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات خبرگان رهبری، مجمع طلاب و فضای همدانی مقیم قم با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بین نیروهای دلسوز انقلابی و حرکت در مسیر قانونگرایی و حفظ اتحاد ملی و پرهیز از تفرقه‌افکنی در میان صفوف مستحکم مردم و دعوت از حضور پرشور مردم دارالمجاهدین همدان در عرصه هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین در لبیک به تأکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر هوشیاری در مقابل نقشه استکبار برای «نفوذ» و تغییر جهت اذهان نخبگانی جامعه از شاخصه‌های اصیل انقلابی، حمایت خود را از لیست مورد حمایت جامعه محترم مدرسین اعلام کرده و حضرات آیات موسوی اصفهانی و محمدی را به عنوان کاندیدای مورد تأیید خود در حوزه انتخابیه استان همدان معرفی می‌کند».

در بخش پایانی بیانیه آمده است «امید است حضور همگانی امت همیشه در صحنه و حرکت در مسیر حجت شرعی و شناخت اصلح، باعث دفع فتنه‌های دشمنان شده و موجب جلب برکات و توجهات حضرت سبحان و امام عصر ارواحنا فداه قرار گیرد»

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار