مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1394 - 13:05   |   کد مطلب: 17170
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان گفت: حمایت bbc اوج فضاحت سیاسی است و معلوم نیست چه دیگ پلویی برای آنان آماده کرده اند که با حرص و ولع پای سفره bbc نشسته اند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، طیب فریادرس در خصوص استفاده ابزاری برخی کاندیدا‌ها از شهدای مدافع حرم در تبلیغات خود اظهار کرد: شهدای مدافع حرم خصوصا شهید همدانی سیره مشخصی در بحث انقلاب اسلامی داشتند و افرادی که خود را به هر شکلی منتصب به ایشان می دانند باید در عمل نزدیکی خود به این سیره که تبعیت از ولایت، قاطعیت در برابر زیاده خواهی های آمریکا، رسیدگی با محرومین و مبارزه با فتنه و فتنه گران است نشان دهند.

وی گفت: مردم باید به کسانی رای دهند که به سیره آن شهید نزدیک باشند نه به کسانی که راه شهید را فراموش کردند و با تمسک از عکس شهید در جهت کسب رای هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان با اشاره به اعلام لیست bbc  گفت: به صراحت باید از آقای هاشمی پرسید شما چکار کرده اید که غرب به حمایت شما قد علم کرده است و حمایت bbc اوج فضاحت سیاسی است.

وی با اشاره به تاریخ سیاسی کشور افزود: باید نگاهی  به تاریخ سیاسی کشور و دیگ پلوی انگلیسی در مشروطه که محصولش منحرف شدن مشروطه از اهدافش و تبدیل آن به  استبداد رضاخانی که در نهایت باعث  نفرت عظیم عمومی را در بین مردم شد داشته باشیم.

فریادرس  تصریح کرد: امروز معلوم نیست و نمی دانیم چه دیگ پلویی برای اینها آماده کرده اند که با حرص و ولع پای سفره bbc نشسته اند.

وی بیان کرد: این افراد بدانند که اگر مواضع خود را به صورت صریح و شفاف بیان نکنند و دنباله رو افکار و اندیشه‌های آمریکایی و انگلیسی باشند قطعا در بین مردم جایگاهی ندارند و مردم هم درعمل نشان داده اند به چنین کسانی رای نمی دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان افزود: البته این این یک نشانه و عطفی است که مسیر را روشن می کند که به افراد و جریاناتی رای دهند که دشمنان اسلام آنها را دشمن بدارند نه به جریاناتی کهbbc  و اسرائیل ازآنان حمایت کند.

وی با بیان اینکه افرادی که موضع خود را نسبت به فتنه 88 اعلام نکرده اند شایسته ورود به مجلس خبرگان و شورای اسلامی نیستند گفت: مسلما وظیفه مردم است که حساسیت خودشان را راجع به این موضوع نشان دهند چرا که نتیجه آن براندازی نظام است و البته مردم در بحث فتنه و حماسه 9 دی ، بصیرت خود در این زمینه را به نمایش گذاشتند.

فریادرس ادامه داد: در این زمینه  نخبگان وظیفه شفاف سازی و روشنگری کامل و جامع دارند و باید سوابق افراد و نسب آنها با فضای فتنه را برای مردم روشن  و آشکار کنند.

وی گفت: این انقلاب با حضور و ایستادن مردم پشت سر امام امت شکل گرفته است و دوام و باقی ماندن این نظام با حضور مردم میسر است، حضور گسترده مردم هم در انتخابات نشان دهنده علاقه مندی آنان به نظام است و من از همه دانشگاهیان و عموم مردم همدان جهت حضور دراین انتخابات دعوت به عمل می آورم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار