مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. اسفند 1394 - 0:06   |   کد مطلب: 17262
کاظم حجازی،نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در همدان:
از لبیک مردم به دعوت رهبری سپاسگزارم/ آرای خود را صادقانه و با کمترین تبلیغات کسب کردم
نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان همدان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از همه افرادی که به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند سپاسگزاری می کنم زیرا مردم وفاداری خود را در استمرار نظام مردم سالاری دینی نشان دادند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، سید محمد کاظم حجازی افزود: استحکام بخشیدن به روند پیشرفت نظام و همراه بودن مردم با سیاست های کلان نظام در انتخابات تجلی پیدا کرد و مردم با حضور خود، نقشه های نظام استکباری را خنثی کردند.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های غربی اظهار کرد: نگاه رسانه های غربی به جامعه، نگاه کاملا غلطی هست و به نظر می رسد تاکنون به شاکله وحدتی که در فضای جامعه کشور اسلامی ایران است پی نبرده اند.

 حجازی بیان کرد: آنچه که در رسانه های غربی تبلیغ می شود این است که دو جناح در نظام  جمهوری اسلامی ایران است که  یک جناح نقش تقابلی در نظام و دیگری در مسیر نظام هستند و با چنین تعریفی در رسانه های خود رای آوردن طیفی از جناح اصلاح طلب را به عنوان تقابل با نظام ترسیم کنند که این به هیچ وجه با دیدگاه های جریان های سیاسی در جامعه ما تطبیق ندارد.

وی ادامه داد: با این حال مردم فارغ از نگرش سیاسی نامزدهای انتخاباتی با توجه به نواقصی که در حوزه عملکردی دستگاههای اجرایی مشاهده کرده بودند به افرادی رای دادند که اولویت آن ها پرداختن به این نواقص به ویژه در حوزه اقتصادی بود.

نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان همدان در انتخابات مجلس با اشاره به کسب بیش از 55 هزار رای تصریح کرد: ستاد انتخاباتی ما توانست صادقانه و با حداقل ابزار تبلیغاتی و به دور از هر نوع تخلف یا تبلیغات پر سر و صدا، بیشترین توجه را به حقوق اجتماعی مردم که مشخص ترین آن تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب بود انجام دهد.

حجازی اضافه کرد: سلایق و برنامه های مختلفی در انتخابات مطرح می شود که از مهمترین برنامه های من در دوران  تبلیغات، توجه به توانمندی همه افراد جامعه برای طرح و پیگیری آن از طرف نمایندگانشان در حوزه استانی و ملی بود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار