مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. اسفند 1394 - 22:30   |   کد مطلب: 17279
همه میدانند که هرکدام از این سه بزرگوار از هر حوزه ی انتخابیه ای غیر از استان تهران کاندیدای ورود به خبرگان ملت میشدند اکثریت قاطع آرای مردم را کسب میکردند.

یک شخص که میخواهد خود را سپر بلای بسیار خطرناک و یزرگی قرار دهد، باید از چنان عظمت شخصیتی برخوردار باشد که بتواند صحنه را به گونه ای رقم بزند تا دشمن را از موضع فعال، به موضع انفعال تمام بکشاند و به گونه ای مهندسی دقیق انجام دهد تا بتواند دشمن را بین دوراهی ای قرار دهد که هر دو راهش به سمت هلاکت و نابودی برود. حرکتی همچون حرکت حضرت صدیقه ی کبری(س) که بگونه ای مهندسی شده و دقیق است که نقشه های چند ساله ی دشمن را نابود میکند و دشمن را وادار به تصمیم گیری در زمان کم بین دو مسیر نابودی زود و نابودی زودتر مخیر میکند. تا جایی که اگر فاطمه ی زهرا(س) پیروز شود که دشمن شکست خورده و اسلام ایمن میماند و علی (ع) به خلافت میرسد و اما اگر فاطمه ی زهرا(س) به ظاهر پیروز نشود و به شهادت برسد علاوه بر پیروزی واقعی باز هم اسلام را از خطر نابودی نجات داده و البته راه را برای خلافت علی(ع) در آینده ای نزدیک هموار میسازد و دشمنش را به ذلت تمام میکشاند. خوب که بنگریم همین صحنه را میبینیم که حتی با شهادت حضرت فاطمه(س) ، دشمن شکست خورد و تا بدانجا پیش رفت که بر زبان آورد: یا لیتنی لم اکتشف بیت فاطمه
 
دشمنان قسم خورده ی اسلام و انقلاب اسلامی سعی داشتند با مهندسی صحنه ی دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حرکت نرمی را جهت نابودی نظام اسلامی از درون بدنه ی نظام آغاز کرده و در میان مدت فروپاشی این نظام مقدس را رقم بزنند.
 
استراتزی دشمن برای تغییر نظام مقدس اسلامی، بر روی مجلس خبرگان رهبری تمرکز بیشتری  نسبت به  مجلس شورای اسلامی  داشت. زیرا نیت آنها ایجاد اهرم فشار بر روی رهبری و یا تغییر رهبری و یا انتخاب رهبری با ویژگی های مدنظر استکبار جهانی بود.
 
لذا از مدتها قبل سناریوی به دست گرفتن مجلس خبرگان به وسیله ی نیروهایی نزدیک به جریان اصلاحات را د ردستور کار قرار دادند. لیکن وجود نیروهای جریانساز در مجلس خبرگان برای‌شان بسیار سنگین و گران تمام میشد زیرا این افراد شاخص به تنهایی قدرت شکستن جریانهای باطل و شبهه افکنی که نوک پیکانشان به سمت ولایت فقیه و شخص ولی فقیه روانه شود را داشته و دارند. به همین علت در ایام متنهی به انتخابات تمام همت و توان رسانه ای داخل و خارج خود را به کار بستند تا از ورود حضرات آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی به مجلس خبرگان رهبری جلوگیری کنند.غافل از اینکه این حضرات عادت به قرار گرفتن در موضع انفعال ندارند و پیوسته موازنه دشمن را متلاشی میکنند.
 
همه میدانند که هرکدام از این سه بزرگوار از هر حوزه ی انتخابیه ای غیر از استان تهران کاندیدای ورود به خبرگان ملت میشدند اکثریت قاطع آرای مردم را کسب میکردند. در تهران البته مهندسی جریان اصلاحات به گونه ای بود که احتمال رأی آوری این سه بزرگوار را کم میکرد. هنگامی که این سه بزرگوار تهران را به عنوان حوزه ی کاندیداتوری قطعی خود انتخاب کردند میدانستند که با شرایط موحود احتمال عدم رأی آوری کم نیست. لیکن به جای بازی منفعلانه در زمینی که دشمنان فراهم کرده بودند، دشمن را به موضع انفعال کشاندند. زیرا وزن این سه بزرگوار به حدی بود که دشمن مجبور شد تمام تلاش خود را معطوف این سه بزرگوار کند. یعنی در این بازی دوسرسوخت برای دشمن، اگر دشمن بخواهد این سه نفر وارد مجلس خبرگان نشوند مجبور است تمام توان و همت خود را صرف کند که مشاهده کردیم همین اتفاق هم افتاد. بوق و کرنای رسانه های بیگانه و اذناب داخلی و تخریب ها علیه این اشخاص بی سابقه بود. روی دوم آن سکه نیز آن است که این سه بزرگوار علیرغم تمام تبلیغات و تخریب دشمن، آرا مردم را نیز جلب کنند که در این حالت باز هم تبلیغات دشمن را معطوف خود کرده و خود را سپر بلای انقلاب و رهبری کرده اند. در هردو حالت نیز تکلیف خود را عمل کرده و در پیشگاه خدای متعال و امت انقلابی رو سفید خواهند بود.
 
بد نیست دوستان داخلی که در میدان دیپلماسی انقلابی با دشمن دست و پنجه نرم میکنند، کمی در محضر اعاظم و مفاخر خودمان زانوی تلمذ بزنند و راه و رسم پیروزی در آن میدان ها را بیاموزند.
 
آری...کسانی که آبروی خود را برای خدا ، با خدا معامله میکنند همیشه در قلب مردم جای دارند...شاگردان حقیقی مکتب فاطمه ی زهرا(س) همیشه روسفیدند...سایه هایتان بر سر امت انقلابی مستدام باد ای بهترین و برگزیده ترین سرداران فدایی ولایت...
 

علي نظري_فعال دانشجويي دانشگاه امام صادق

دیدگاه شما

آخرین اخبار