مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. اسفند 1394 - 9:27   |   کد مطلب: 17289
اين کاندیدای زن مورد حمایت اصلاح طلبان در سخنانی با اشاره به نابرابري هاي حق زن و مرد، بيان مي دارد كه قانون در همه جا فقط به نفع آقايان است و در ادامه با اظهاراتي عجیب مي گويد كه زنان هیچ حقی ...

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه 598، ساختارشکنی و حمله به مقدسات دینی و اعتقادی به عادت همیشگی بسیاری از اطلاح طلبان تبدیل شده است که در سالیان گذشته بارهای بار شاهد حمله رسانه ها و شخصیت های این جریان به مقدسات و مبانی دینی و قانونی کشور بوده ایم که در همین خصوص يكي از نامزدهاي زن انتخابات مجلس شوراي اسلامي در یکی از استان های غربی كه با نام مستقل به انتخابات ورود پیدا کرده و البته مورد حمايت اصلاح طلبان هم می باشد در اظهارات خام و فمنیستی دستورات اسلام در خصوص حقوق زن و مرد را منافی با عدالت عنوان نموده است.
اين کاندیدای زن در سخنانی با اشاره به نابرابري هاي حق زن و مرد، بيان مي دارد كه قانون در همه جا فقط به نفع آقايان است و در ادامه با اظهاراتي عجیب مي گويد كه زنان هیچ حقی ندارند قانون به نفع آقایان است، حق حضانت، طلاق، صيغه و خوش گذراني براي مرد است و حتی حق چهارتا زن رسمی هم با آقایان است مردان مي توانند 4 تا زن بگيرند ولي ... (ادامه سخنان خارج از شئونات اخلاقی است)

او در ادامه صحبت هاي خود گفت كه متاسفانه اين موارد قوانين اسلام است ولي متاسفانه عين بي عدالتي است و خدا را خوش نمي آيد! و ...

اين نماينده كه با آراي خود به دور دوم انتخابات رفته است با اظهارات فمنيستي خود سعي در جلب آراي زنان شهر خود دارد. اظهاراتي كه نشان مي دهد اين فرد التزامي به اسلام و قوانين آن ندارد و به آساني آنها را زير سوال مي برد.

ديروز نيز مصاحبه اي از یکی از راهیافتگان به دهمین مجلس شوراي اسلامي از تهران و عضو ليست اميد با رسانه اي خارجي در رسانه ها منتشر شد كه در اظهاراتي عجيب از اختياري شدن حجاب در راستاي پيشرفت و توسعه كشور سخن گفت. هر چند كه اين اظهارات ساختار شكنانه در روز بعد با توجيه اين كانديداي انتخابات رو به رو شد.
 
لازم به ذکر است که فایل صوتی سخنان کامل این کاندیدای زن موجود می باشد که به علت حفظ حرمت خانواده ایشان منتشر نمی گردد و در صورت لزوم در اختیار هیات نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان قرار داده خواهد شد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار