مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. اسفند 1394 - 18:12   |   کد مطلب: 17309
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه عدم اعتماد مردم به وابستگان دولت برای ورود به مجلس معنادار است، گفت: خوب است اصلاح‌طلبان «نجابت سیاسی» در پذیرش نتیجه انتخابات را از اصولگرایان یاد بگیرند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: این انتخابات بار دیگر جمهوریت نظام و اینکه چه حکومتی مطلوب است را به همگان نشان داد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در عین اینکه نظام مقتدری است، از اینکه می‌تواند این حجم گسترده از مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورد، اما مظلوم هم هست چراکه عده‌ای این نظام را در سال 88 به تقلب متهم کردند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: هرچند هیچ عقل سلیمی آن ادعا را نمی‌پذیرفتند اما برخی به نظام تهمت زدند و کشور را تا لبه پرتگاه بردند. امروز این عده روسیاه شده‌اند و باید در مقابل ملت عذرخواهی کنند.

ثابتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در انتخابات اخیر نشان داد دموکراتیک ترین حکومت در بین کشورهای دموکراتیک است، گفت: وقتی ترکیب مجلس را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم برعکس مجالس دیگر کشورها، مجلس ایران به معنای واقعی کلم خانه ملت است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه در انتخابات اخیر مردم به وابستگان دولت برای ورود به مجلس اعتماد نکردند، گفت: دولت که 2 و نیم سال است بر مسند قدرت قرار دارد، انتظار بود مردم به وابستگان به دولت اعتماد کنند و آنان را به مجلس بفرستند اما اینگونه نشد و این جای نگرانی دارد.

وی تصریح کرد: ترکیب مجلس نشان می‌دهد مردم به وابستگان دولت اعتماد نکردند. این موضوع نشان می‌دهد مردم حمایت جدی از سیاست‌های دولت ندارند. البته امیدواریم همه با همکاری هم به دنبال رفع مشکلات مردم باشند اما این واقعیت هم وجود دارد.

ثابتی اضافه کرد: دولت باید مطالبات واقعی مردم را بشناسد و درصدد رفع آن برآید. دولت باید قبل از اینکه دیر شود، به خودش بیاید.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه عده‌ای در سال 88 نتیجه انتخابات را نپذیرفتند و آن فتنه را بوجود آوردند، گفت: خوب است اصلاح‌طلبان «نجابت سیاسی» در پذیرش نتیجه انتخابات را از اصولگرایان یاد بگیرند، ازاینکه بعد از باخت سطل آشغال آتش نزنند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای رقابت سیاسی، نجابت سیاسی است و اینکه شکست را بپذیریم و با رأی اکثریت احترام بگذاریم، کاری که برخی‌ها در سال 88 انجام نداند و آراء مردم را به خوب و بد تقسیم کردند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار