مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. اسفند 1394 - 18:33   |   کد مطلب: 17314
سردار فضلی در نشست راهبردی شورای سیاستگذاری راهیان نور:
بیش از ۲۰۰هزار کادر انقلابی هدایت راهیان نور را عهده‌دار هستند
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۲۰۰هزار نفر کادر انقلابی هدایت راهیان نور را به‌عهده گرفته‌اند که عموماً از مردم و بسیجیان هستند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست راهبردی شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که هم‌اکنون درحال برگزاری است، گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ اثرگذار فرهنگی است که همه اقشار مردم  و دستگاه‌ها در آن مشارکت دارند؛ راهیان نور را می‌توان بزرگ‌ترین عملیات مشترک خانواده لشکری و کشوری دانست که هرکس به‌اندازه‌ای در آن مشارکت داشته است.

 

وی ادامه داد: راهیان نور امروز در طول سال برگزار می‌شود و برگزاری اردوهای آن زمان معینی ندارد؛ دوره زمانی اول اردیبهشت هر سال در ارتفاعات بازی‌دراز آغاز می‌شود که قریب 20هزار نفر در آن حضور می‌یابند و انتهای آن هم در فروردین سال بعد رقم می‌خورد. این عملیات بزرگ و مشترک فرهنگی که حج بصیرتی نامیده می‌شود، با بسترسازی‌های انجام شده می‌تواند همه اقشار را در بر بگیرد؛ جامعه هدف ما اساتید حوزه و دانشگاه دانشجویان و دانش آموزان و متخصصین و آحاد مردمی است.

 

سردار فضلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بزرگ‌ترین جشنواره مردمی ایران در راهیان نور اتفاق افتاده که جشنواره سرزمین نور است، تصریح کرد: امروز این جشنواره با 32هزار اثر که به‌واسطه زائران راهیان نور جمع‌آوری شده، به کار خود ادامه می‌دهد و 20هزار اثر از این تعداد قابل ارزشگذاری است که به‌مدت 10 شب در منطقه خوزستان مورد داوری قرار می‌گیرد و مراسم مرتبط با آن طی این 10 شب برگزار خواهد شد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بیش از 200هزار نفر کادر انقلاب اسلامی هدایت راهیان نور را به‌عهده گرفته‌اند که عموماً از مردم و بسیجیان هستند که کنار نیروهای لشکری و کشوری در این کار مشارکت دارند. در مجموع یک کانون تربیت و کادرسازی انقلاب اسلامی در راهیان نور شکل گرفته و می‌توان گفت قریب 76هزار مدیر این عملیات را راهبری می‌کنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار