به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 21. فروردين 1395 - 23:05   |   کد مطلب: 17535
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد
رفع مشکل فضای فیزیکی تشکل‌های دانشجویی همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مشکل فضای فیزیکی تشکل‌های دانشجویی با افتتاح ساختمان جدید ستاد دانشگاه در سال آینده رفع می‌شود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط کانون‌ها و تشکل‌ها در سال گذشته؛ ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و نزدیک کردن آن به شعار سال را خواستار شد.

وی با تأکید بر بررسی نقش هر یک از تشکل‌ها در تحقق این شعار، گفت: باید هر یک از افراد با درک وظیفه خود بدون دخالت در وظایف دیگران، در راستای تحقق این شعار گام بردارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه درک صحیح از اقتصاد مقاومتی با تحقیق و کارهای علمی به دست می‌آید، گفت: استفاده از عملکرد کشورهایی که تجربه اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی را داشتند کشور را به رهنمون کردن به سوی این نوع اقتصاد کمک می‌کند.

وی یکی از مهمترین مشکلات تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه را کمبود فضای فیزیکی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد  با تزریق به‌موقع منابع، ساختمان در دست احداث ستاد دانشگاه در سال آینده افتتاح شود.

موسوی‌بهار افزود: ما در راستای اقتصاد مقاومتی دو هدف حرکت به سمت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب دانشجویان خارجی را در نظر داریم.

ابراهیم جلیلی معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی توسط دانشجویان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بخش دانشجویی می‌توان به شعار سال جامه عمل پوشاند.

مهیار معتقد، مدیر فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه رویکرد دانشگاه توجه هر چه بیشتر به انجمن‌های علمی است، گفت: برنامه‌ریزی به منظور بهبود وضعیت انجمن‌های علمی در راستای توسعه علمی دانشگاه ضرورت دارد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار