مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. فروردين 1395 - 9:27   |   کد مطلب: 17574
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی با همکاری مدرسه کالک برگزار می کند:
کارگاه آموزشی با محوریت سبک زندگی دانشجویی همطراز انقلاب اسلامی
مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از برگزاری کارگاه نیم روزه با محوریت سبک زندگی دانشجویی همطراز انقلاب اسلامی خبر داد.

مسعود انصاری اردلی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: پیرو تاکیدات مکرر و فرمایشات متوالی مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارایه ی مدلی برای این موضوع و عملی کردن آن تصمیم به برگزاری چنین کارگاهی گرفته شد.

انصاری اردلی عنوان کرد: کارگاه مذبور در واقع نسخه ی عملیاتی و بومی سازی شده ی مبحث سبک زندگی در فضای زندگی دانشگاهی و خوابگاهی می باشد که توسط اساتید مدرسه ی کالک از مجموعه ی قرارگاه شهید باقری تهیه و ارایه می شود.

وی گفت: این محتوا که به صورت زوج کارگاه ارایه خواهد شد که در کارگاه اول با عنوان دانشجوی طراز، ویژگی های یک فرد دانشجوی هم طراز انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری تبیین و بحث می شود.

 

انصاری اردلی افزود: سپس در کارگاه دوم با عنوان راه های رسیدن، موانع و مشکلات عملیاتی که بر روی تحقق این مهم وجود دارد بحث می شود و برای حل این مشکلات راهکار و روش های عملیاتی ارایه می شود.

 

وی افزود: در این کارگاه اعضای خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان به همراه اعضای شورای پایگاه های حوزه شهید مطهری حضور دارند.

انصاری اردلی اشاره کرد: مدرسان و اساتید این کارگاه ها، علوی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و امیری فر مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران هستند که در حوزه ی سبک زندگی به صورت تخصصی کار کرده اند.

وی گفت: یکی از مهم ترین مزیت این کارگاه ها حضور اساتیدی از فعالین سابق جنبش دانشحویی است که این ویژگی باعث می شود مباحث ارایه شده نیز در فضای دانشجویی و مبتنی بر واقعیت ها و فضای حاکم بر فعالیت های دانشجویی باشد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار