به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 19. ارديبهشت 1395 - 1:16   |   کد مطلب: 17729
به همت مجمع تشکل های دانشجویی دانشگاه برگزار می شود؛
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور استاندار همدان در دانشگاه بوعلی
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور استاندار همدان در دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، سید مسعود حسنی اعلام کرد: بعد از پیگیری های فراوان برنامه پرسش پاسخ دانشجویی با حضور استاندار همدان دوشنبه 20ام اردیبشهت  برگزار می شود.

حسنی گفت: بعد از دعوت هاي مستمر تشكل هاي دانشجويي از استاندار استان همدان كه از ٨ آبان١٣٩٢ مبني بر پيگيري مطالبات رهبري در مورد حضور مسئولين در دانشگاه ها و پاسخگو بودن به قشر جوان انجام شده بود، بالاخره پس از 922 روز پيگيري، ايشان با دعوت مجمع تشكل هاي اسلامي دانشگاه بوعلي سينا، قول حضور در جمع دانشگاهي جهت پاسخ به پرسش هاي قشر جوان را داده اند.

وی گفت: سعی شده در این برنامه محفلی برای بیان بی واسطه دغدغه های دانشجویان با استاندار فراهم بشود که برگزاری چنین برنامه هایی بی شک برکات زیادی برای مردم و مسئولین خواهد داشت.
حسنی گفت: ان شاءالله كه ایشان با حضور خود و پاسخگويي به قشر جوان اهميت خود نسبت به مطالبات رهبري و مجامع دانشگاهي را نشان دهند.

وی گفت: این برنامه از ساعت 14 در دانشکده علوم دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد که از تمامی دانشجویان دعوت می کنیم تا در برنامه شرکت نمایند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار