مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. ارديبهشت 1395 - 23:58   |   کد مطلب: 18026
امام جمعه شهر شهیدپرور مریانج گفت: بهائیت یک دین نیست بلکه یک فرقه جاسوسی ایجاد شده به وسیله انگلیس است و کسانی که با دشمنان اسلام همنشین شوند؛ براساس آیات و روایات جزء آن ها به شمار می روند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در خطبه های سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته شهر مریانج افزود: با کمال تأسف در هفته گذشته، یکی از افراد معلوم الحال که به دلیل ضدیت با نظام، ترویج اباهه گری و حضور در فتنه 88 به زندان افتاده با یکی از سران بهائیت دیدار کرده است.

وی ادامه داد: بهائیت برخلاف مسیحیت و حتی آیین زرتشتیان یک دین نیست؛ بلکه یک جریان جاسوسی و دین انگلیسی است و مرحوم امیر کبیر تلاش های بسیاری را برای مبارزه با این فرقه ضاله و وابسته به انگلیس انجام داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان همدان با اشاره به عکس العمل مراجع عظام و اظهار نارضایتی از این موضوع تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد و مسئولان نظام به دلیل منافع حزبی و جناحی با سکوت خود از دیدار با افراد نجس العین حمایت می کنند.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه بهائیت، یک جریان جاسوسی تحت قالب یک فرقه است، خاطرنشان کرد: این فرد، نام مرده بهائیان را با این رفت و آمدها زنده کرده و فرصت انجام جنایات و اعمال جاسوسانه را برای آن ها فراهم می کند.

 وی اعلام کرد: جای تأسف دارد که چرا باید اجازه چنین دیداری به فائزه هاشمی داده شود و از خداوند می خواهیم که عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند.

امام جمعه مریانج با اشاره به فرا رسیدن عید پر فضیلت نیمه شعبان نیز گفت: تقوا در دوره غیبت یعنی تلاش برای جلب رضایت حجت خدا و به همه مومنان مژده داده شده که می توانند جزء یاران حضرت بقیه ا... باشند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین(ع) افزود: آن حضرت فرموده اند هر کسی دعا کند جز یاران اهل بیت باشد؛ خداوند متعال نام آن ها را ثبت خواهد کرد.

وی با اشاره به تعریف انتظار گفت: انتظار یعنی مومن برای برطرف ساختن موانع درونی و بیرونی ظهور تلاش کند و بنابر روایات حضرت ولی عصر(عج) فرموده اند اگر شیعیان با هم یکدل بودند؛ ظهور این قدر به تاخیر نمی افتاد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه هر یک از ما باید به عمال خود دقت کند، ادامه داد: اگر شیعه به وظایفش عمل کند بین او و امامش تا این اندازه فاصله نمی افتد.

وی با اشاره موانع بیرونی ظهور نیز گفت: شیعه نباید نسبت به ظلم بی تفاوت بوده و اهل صبر و عقب نشبنی نکردن در برابر ظلم و پایداری باید باشد نه اینکه با کوچکترین تحریم و تهدید، تحمل خود را از دست دهیم

امام جمعه شهر مریانج اضافه کرد: انتظار فرج یعنی انتظار پیروزی قدرتمندانه اسلام و البته انتظار فرج باید عملی باشد همان طور که امید به ظهور در جملات و رفتار امام راحل مشاهده می شد.

 حجت الاسلام رستمی با تأکید بر برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: باید به جشن های نیمه شعبان به عنوان یک برنامه انتظار عبادی نگاه شود نه اینکه فرصتی برای شادمانی و لهو و لعب باشد.

وی با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی با وجود همه توطئه ها در امنیت به سر می برد به دلیل وجود افراد خدومی است که با تلاش و کوشش برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

امام جمعه مریانج با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با قاریان قرآن نیز گفت: براساس فرموده ایشان، مجالس تلاوت قرآن و محافل قرآنی باید با تبیین مفاهیم اسلامی همراه باشد زیرا قدرت مؤمن در ایمان به خدا و کفر به طاغوت است و طاغوت اعظم و شیطان اکبر آمریکا است.

حجت الاسلام رستمی با اظهار تأسف از بی تفاوتی مسئولان کشور نسبت به خطرات فضای مجازی نیز بیان کرد: فضای مجازی، امروز یکی از تهدیدهایی است که نسل جوان و نوجوان ما را درگیر خود کرده و خانواده ها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی نیز گفت: اوج پیروزی در سقوط نظام فاسد آل سعود و غده سرطانی اسرائیل است و امیدواریم روزی برسد که جشن پیروزی و آزادسازی حرم ها و اماکن مقدسه در مکه، مدینه و مسجدالاقصی را برگزار کنیم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار