مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. مرداد 1391 - 14:32   |   کد مطلب: 1814
برخی مناطق شهر حلب شاهد درگیری‌های پراکنده ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی و کشته شدن شماری از آنها از جمله«یوسف عجان الحدید» بود و در مابقی مناطق حلب، آرامشی شکننده برقرار بود.
آرامش شکننده در حلب

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس در دمشق، آخرین تحولات میدانی شهر حلب نشان می‌دهد که هم اکنون و پس از انجام چندین حمله از سوی ارتش سوریه به گروه‌های مسلح تروریستی در چندین منطقه این شهر و ایجاد رعب و وحشت در میان تروریست‌ها هم اکنون آرامشی شکننده بر حلب حکمفرما شده است.

این در حالی است که  منطقه الاشرفیه شاهد حمله یک گروه تروریستی بود که اکثر ساکنان آن کُـرد هستند، اما این حمله با مقابله اهالی ساکن این منطقه مواجه و دفع شد.

امروز همچنین در منطقه شرق ریف حلب نیز درگیری‌های روی داد که کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌های مسلح را به دنبال داشت که در راس آنها باید از فرمانده گروه "التوحید" سرگرد فراری"یوسف عجان الحدید" یاد کرد.

همچنین هم اکنون در منطقه "سیف الدوله" پس از درگیری‌هایی که بین ارتش سوریه با گروهک‌های تروریستی در منطقه "قلعه الزبدیه" روی داد، آرامشی شکننده برقرار است. قلعه الزبدیه بر سر راه سیف الدوله و بستان القصر قرار دارد و شاهد فعالیت گروه‌های تروریستی در خود بود که با مقابله ارتش سوریه مواجه شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار