مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مرداد 1391 - 13:21   |   کد مطلب: 1821
به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در حال حاضر از یک قدرت دفاعی برتر در منطقه و صحنه جهانی برخوردار است، گفت: قدرت دفاعی ایران قدرت شیطانی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است.
قدرت دفاعی ایران قدرت شیطانی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان تبریز با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در 33 سال قبل نخستین جرقه را در دنیا زد، اظهار کرد: مقاومت ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب در برابر استکبار جهانی و توطئه‌های آنان عزت و عظمت را برای ملت اسلام هموار کرد و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار  راه را برای بیداری و تغییر حرکت اسلام مساعد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین پیروزی مقاومت لبنان، فرزند مشروع انقلاب اسلامی ترجمه شعارها و آرمان‌های عزت‌بخش امام بزرگوار است.

وی با بیان اینکه مقاومت غزه فرزند مقاومت لبنان و مقاومت لبنان فرزند مشروع مقاومت ملت ایران است، ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی که تحت حمایت کشورهای خائن عرب و استکبار قرار دارد در مقابل حزب‌الله لبنان شکست خورد و این امر مسلمانان منطقه را به حرکت‌های انقلابی امیدوار کرد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی و شکل‌گیری مقاومت اسلامی ثمره حرکت مردم ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امام این واقعیت را برای نخستین بار مطرح کرد که مسئله فلسطین تنها مسئله جهان عرب و فلسطین نیست بلکه مسئله اول دنیای اسلام و آحاد ملت اسلام در سراسر دنیا و جهان است.

ابوترابی‌فرد همچنین اظهار کرد: استکبار تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با اعمال فشار و تحریم علیه ایران به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد، ولی هوشیاری ملت ایران مانع دستیابی آنها به این اهداف می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران در حال حاضر از یک قدرت دفاعی برتر در منطقه و صحنه جهانی برخوردار است، گفت: قدرت دفاعی ایران قدرت شیطانی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین قدرت سیاسی کشور در جهان نقش ایفا می‌کند، افزود: تمام حرکت‌های کشور ریشه در توسعه علمی کشور دارد و باید کاروان علمی کشور با قدرت و شتاب به حرکت خود ادامه دهد.

وی گفت: امروز ملت مسلمان ایران باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به عنوان قدرت سیاسی و اقتصادی در عرصه جهانی مطرح باشد و برای رسیدن به این هدف باید در مسیر علم و دانش تلاش بیشتر شود.

حجت اسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از توان علمی و نعمت‌های خدادادی خود به قدرت بزرگ اقتصادی در جهان تبدیل شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین  با تسلیت به مردم غیور آذربایجان به خاطر جان باختگان در زلزله شهرستان های اهر، ورزقان و هریس اظهار کرد: آذربایجان را با وفاداری به اسلام، ائمه، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب می‌شناسند و این خطه تکیه گاه قدرتمند رهبری و امت اسلام است و باید همانند گذشته در مسیر پیشرفت ایران اسلامی پیشرو باشد.

وی همچنین از مسئولان خواست تا قبل از رسیدن فصل سرما که در این منطقه زودتر از دیگر مناطق کشور اتفاق می‌افتد نسبت به اسکان زلزله‌زِدگان اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار