مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. تير 1395 - 20:18   |   کد مطلب: 18229
مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان نسبت به فیش های حقوقی نجومی برخی مسئولین واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی فوری به این مسئله شد.

مسعود انصاری اردلی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و تداوم و پیشرفت آن در شرایط مختلف بعد از اتکال به خداوند و رهبری امامان انقلاب، پشتیبانی و حمایت مردم از نظام می باشد.

انصاری گفت: مردم در شرایط مختلف همیشه پیرو و حامی نظام بوده اند. این همراهی و از خودگذشتگی مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی مرهون و معلول یک علت و آن هم اعتماد مردم به نظام و اسلام و رهبری نظام است.
وی گفت: مردم چون به این نتیجه رسیدند که این امام خمینی (ره) است که می تواند حکومتی شبیه حکومت امیرالمونین (ع) تاسیس کند از او حمایت کردند و در راهش جان خود را اهم فدا کردند.

انصاری گفت: امروز هم این چنین است مردم به رهبری نظام و مسئولین کشور اعتماد دارند که در روز قدس و 22 بهمن به خیابان ها می آیند و در انتخابات ها پرشور شرکت می کنند.

 

وی افزود: این اعتماد و ارادت مردم هم معلول این علت است که عقیده دارند نزدیک ترین حکومت به حکومت امیر المومنین و رسول الله، نظام جمهوری اسلامی است؛ بدیهی است معلول وقتی برقرار است که علت برقرار باشد. مردم وقتی به نظام اعتماد دارند که شاخص های حکومت در امام علی (ع) را در آن ببینند.

انصاری گفت: یکی از مهمترین ویژگی حکومت امیر المونین (ع) عدالت اجتماعی و برابری و مساوات مردم با مسئولین بود، در اولین روز حکومت، ایشان فرمودند اموالی که مسئولین حکومتی از بین المال مسلمین به ناحق گرفته اند را پس می گیرم حتی اگر كابین و مهریه زن هایشان باشد.

 

وی عنوان کرد: سوال این است دولتی که ادعا دارد که بر روش امیر المومینین (ع) حکومت می کند حقوق چند میلونی مدیران خود درشرایطی که مردم در مشکلات اقتصادی به سر می برند را چگونه توجیه می کند؟

 

انصاری گفت: در خبرها بود که یکی از مدیران بانکی 1 میلیارد تومان وام با بهره ی دو درصد از محل اعتبارات وام ازدواج دریافت کرده، این مبلغ برابر است با وام ازدواج حدود 330 زوج، با این حساب این که تا به حال مسئولین و دولت از غصه دق نکردند و نمردند را بنده نمیفهمم!

 

وی گفت: اگر دولت و قوا بخواهند حمایت مردم و پشتیبانیشان را برای نظام و انقلاب و خودشان حفظ کنند باید در این خصوص اقدام جدی بکنند. با تکذیب کردن و محکوم کردن های رسانه ای و تقصیر را به گردن هم انداختن این مسئله حل نمی شود.

انصاری گفت: جنبش دانشجویی هم باید مثل همیشه با قدرت وارد عمل شده و شدیدا در این خصوص از مسئولین مطالبه گری بکند.

 

وی گفت: راه کار حل این موضوع و کسب اعتماد مردم به نظر بنده این است، ابتدائا عزل فوری مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت می کردند و مدیران مافوقشان که این مسئله را تایید می کردند. ثانیا عذر خواهی رسمی مراجع رسمی و دولت و سازمان بازرسی به خاطر قصورات خود از مردم شریف ایران اسلامی و ثالثا رد مال هایی که از طریق نامشروع و خلاف عرف و قانون گرفته شده حتی اگر گردنبند زنانشان باشد! و رابعا ساختار سازی و اصلاح ساختار موجود به منظور جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده.

 

انصاری اشاره کرد: تعداد این مدیرانی که این گونه مشغول چپاول بیت المال بودند در بین مسئولین جمهوری اسلامی که مشغول خدمت خالصانه هستند بسیار محدود و اندک هست و نباید این مسئله را به همه ی مسئولین نظام تعمیم داد منتها همین تعداد اندک با شانتاژها و کار رسانه ای دشمن می تواند اعتماد مردم نسبت به نظام را کاهش دهد.

 

وی در انتها خطاب به مسئولین گفت: منشین با بدان که صحبت بد/ گرچه پاکی تو را پلید کند/ آفتاب بدان بزرگی را/ لکه ای ابر ناپدید کند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار