مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. تير 1395 - 23:30   |   کد مطلب: 18241
معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان از مسئولین استانی خواست تا ذهن مردم و جریان دانشجویی استان را نسبت به ابهامات فیش های حقوقی روشن بکند.

ناصر قوامی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: مردم عزیز کشورمان به برکت ولایت فقیه که همیشه در همه مراحل انقلاب پا به پای آرمان ها حضور داشته اند و گاهی جان و مال و فرزندانشان را تقدیم شجره طیبه انقلاب اسلامی کرده اند، امروز خوب میدانند که گیر کار اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی کجاست و کجا بوده است؟

قوامی گفت: کلید داران اقتصاد مقاومتی امروز، به دور از دیدگان مردم دربین اعداد و ارقام و صفر های طولانی فیش های حقوقی شان قفل شده اند و ظاهرا هیچ میلی هم به اجرایی شدن این برنامه اقتصادی ندارند.

وی افزود: این افتضاح هست برای مسئولانی که دم از حل مشکلات اقتصادی و حل معضل اشتغال و بیکاری میزنند در حالی که پول بیت المال سنگینشان کرده و حال پر کشیدن ندارند.

قوامی گفت: چرا برخی مسئولین به مراقبت و صیانت از بیت المال مردم حساس نبوده اند و پست های خدمت به مردم را به پست های خیانت مبدل کرده اند و از خون هایی که به پای ریشه های این انقلاب ریخته است شرم نکرده اند.

وی عنوان کرد: این خیانت در امانت و دهن کجی به ملت است که عده ای اقل در کشور از رفاه بیحال شوند و مردم از آنها انتظار حل مشکلات را داشته باشند.

قوامی گفت: امروز به حول قوه الهی مردم بیدار و متوجه هستند که عامل اصلی مشکلات امروز کشور در دستان غرب و در گرو مذاکرات نیست بلکه در گرو برخی مسئولین بی کفایت تن پروریست که هیچ جایگاهی در گردونه چرخ انقلاب اسلامی ندارند و از امروز نیز نخواهند داشت.

وی گفت: بسیج دانشجویی و تشکل های دانشجویی از مسئولین ذیربط استان همدان انتظار رسیدگی جدی به این ماجرا در صورت وجود در استان را دارد و از سازمان بازرسی استان گرفته تا استانداری میخواهد با بررسی این امر در بین مسئولین استان، مردم فهیم و مومن و انقلابی همدان را نسبت به این افتضاح بار آمده روشن کرده و خاطیان را به مردم معرفی کنند و به جمع پویش جوانان دانشجویی که پیگیر روشن تر شدن موضوع در استان هستند بپیوندند.

قوامی گفت: این حرکت تشکل های دانشگاهی استان که علم داران مطالبه گری به نمایندگی از ملت در برابر مسئولین هستند به حول قوه الهی بسیار با برکت و نتیجه بخش خواهد بود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار